معاون استاندار کرمانشاه:

برخورد ما با آمریکا یک برخورد سیاسی نیست، بلکه تمدنی و ریشه‌ای است

«شعبانی» گفت: برخورد ما با آمریکا یک برخورد سیاسی نیست، بلکه مشکل ما تمدنی و ریشه‌ای است، آن‌ها استعمار در مقابل استقلال را می‌خواهند و ما در برابر تمام دنیای آن‌ها ایستاده‌ایم. 
کد خبر: ۶۹۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ - 21October 2024

برخورد ما با آمریکا یک برخورد سیاسی نیست، بلکه تمدنی و ریشه‌ای استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به اینکه سرمنشأ تمام جنایات بشری آمریکا است، اظهار داشت: برخورد ما با آمریکا یک برخورد سیاسی نیست، بلکه مشکل ما تمدنی و ریشه‌ای است، آن‌ها استعمار در مقابل استقلال را می‌خواهند و ما در برابر تمام دنیای آن‌ها ایستاده‌ایم. 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تحولات اخیر در منطقه و شهادت برخی مجاهدان جبهه مقاومت، مراسم امسال از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و باید دستگاه‌های  انتظامی، همچنین فرهنگی با این موضوع جدی‌تر برخورد کنند و کوتاهی از هیچ کسی پذیرفته نیست. 

شعبانی بیان داشت: مردم با تبلیغات به راهپیمایی نمی‌آیند، بلکه مردم اگر احساس نیاز کنند حضور پیدا خواهند کرد، انصافاً هم پای کار هستند و وظیفه ما این است که بستر حضور پرشور مردم را  در راهپیمایی فراهم کنیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بیان داشت: ما باید برای مردم تبیین کنیم که چرا ما سال‌هاست با آمریکایی‌ها دشمن هستیم و متأسفانه در این خصوص کم‌کاری کرده‌ایم. 

شعبانی افزود: در مراسم امسال سعی شود از گروه‌های سرود، حوزه‌های نمایش و تئاتر، نمایش‌های خیابانی و غرفه‌های فرهنگی و استکبارستیزی استفاده شود. 

گفتنی است قرار است راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه امسال در استان کرمانشاه همزمان با سراسر ایران اسلامی با حضور گروه‌های پرشور مردمی برگزار شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار