امام جمعه تایباد در گفت‌وگو با دفاع٬پرس:

محور مقاومت امروز بیش از هر زمانی، متحدتر و منسجم‌تر است

حجت‌الاسلام ملکی‌ابرده گفت: امروز بیش از هر زمانی، محور مقاومت متحدتر و منسجم‌تر است و این مهم، محقق نشده مگر با تبلیغات درست منتهی نیاز است که کارها و تلاش بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.
کد خبر: ۶۹۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ - 21October 2024

محور مقاومت امروز بیش از هر زمانی، متحدتر و منسجم‌تر استحجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین «حسین ملکی‌ابرده» امام‌ جمعه شهرستان تایباد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی اظهار داشت: وحدت، رمز اقتدار است به بیان دیگر؛ وقتی که مسلمین باهم مجتمع و ید واحده باشند آن‌ها در دنیا مقتدر خواهند بود. زادگاه اتحاد؛ دین، انسانیت، عقل و وجدان و در نقطه مقابلش، زادگاه اختلاف؛ جهل، هوی‌وهوس، شیطان، مستکبران و جهان‌خواران است.

وی با اشاره به اینکه تجربه تاریخی نشان داده است که هرکجا که مسلمین با هم متحد بودند به دنبال آن اقتدار جهان اسلام رقم خورده، گفت: نمازجمعه نصر، که چندی پیش به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه شد، نمادی از وحدت در جامعه بود و عظمت ایران را در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشت.

امام جمعه تایباد با اشاره به تاریخ اشغالگری فلسطین توسط اسرائیل، یادآور شد: اگر در گذشته؛ کشورهای اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی مجتمع می‌شدند؛ امروز ما شاهد نسل‌کشی‌های این رژیم جعلی نبودیم. متأسفانه برخی از کشورهایی که زیر یوغ استکبار هستند، نه تنها در این مسئله کنار کشیدند بلکه چه بسا به اسرائیل نیز کمک می‌کنند!

حجت‌الاسلام‌ ملکی‌ابرده با بیان اینکه دانشگاه‌ها، صداوسیما، مراکز علمی و روحانیت در ترویج مباحث وحدتی در جامعه بسیار موثر هستند، تأکید کرد: امروز بیش از هر زمانی، محور مقاومت متحدتر و منسجم‌تر است و این مهم، محقق نشده مگر با تبلیغات درست منتهی نیاز است که کارها و تلاش بیشتری در این زمینه صورت بگیرد چراکه افق پیش‌رو روشن است و به زودی سفره ننگین اسرائیل با وحدت جریان مقاومت جمع خواهد شد.

وی متذکر شد: امید است که امت واحده مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هرچه زودتر شکل بگیرد چراکه عظمت، استقلال و پیشرفت مسلمین در سایه وحدت نمود خواهد داشت.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها