کمک یک میلیاردی مادر شهیدان «غفاری‌دوست» به محور مقاومت

«مریم کارگر عزیزی» مادر و همسر شهیدان غفاری‌دوست و خواهر و فرزند شهیدان عزیزی با اهدای ۲۵ قطعه سکه بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه، معادل ۱۰ میلیارد ریال به مردم ستمدیده غزه و لبنان کمک کرد.
کد خبر: ۶۹۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ - 21October 2024

کمک ۱ میلیارد ریالی همسر و مادر شهیدان «غفاری‌دوست» به محور مقاومتبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سیدعلی منیری» مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «مریم کارگر عزیزی» مادر و همسر شهیدان غفاری‌دوست و خواهر و فرزند شهیدان عزیزی با اهدای سکه بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه به مردم ستمدیده غزه و لبنان کمک کرد.

این مسئول ادامه داد: این اقدام خیرخواهانه شامل ۱۴ سکه تمام بهار آزادی، ۱۰ سکه نیم بهار آزادی و یک سکه ربع بهار آزادی به ارزش ریالی بیش ۱۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: این حرکت به منظور حمایت از مردم آسیب‌دیده از جنگ و بحران‌های انسانی در مناطق غزه، لبنان و یمن انجام شده است و این کمک به جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد تحویل داده شده و قرار است برای تأمین نیاز‌های ضروری و فوری این مردم مورد استفاده قرار گیرد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: جمعیت هلال احمر همواره به عنوان یک نهاد مردمی و بشردوستانه تلاش کرده تا کمک‌های مردمی را به بهترین شکل ممکن به دست نیازمندان واقعی برساند.

منیری گفت: پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال‌احمر در سراسر استان آماده جمع آوری کمک‌های مردم بشردوست به مردم ستمدیده غزه، لبنان و یمن می‌باشد. همچنین به گفته رئیس جمعیت هلال احمر مشهد، خیر مشهدی، مادر شهید است که بخشی از دارایی خود را برای کمک به مردم غزه و لبنان اهدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها