شهردار فردیس:

مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی شهرستان فردیس تکمیل می‌شود

احمدی‌نژاد از تکمیل مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد و گفت: بنا داریم این پروژه در اسرع وقت اجرا شود و زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۶۹۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ - 21October 2024

مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی شهرستان فردیس تکمیل می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «محمدرضا احمدی‌نژاد» شهردار فردیس، در آئین آغاز به کار مجدد عملیات عمرانی مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی (ره) فردیس که در مصلای این شهرستان برگزار شد، توسعه سرانه فضا‌های فرهنگی را رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر فردیس عنوان کرد و اظهارداشت: در این راستا تکمیل مجتمع فرهنگی مذهبی امام خمینی (ره) در دستور کار مدیریت شهری فردیس قرار گرفته است.

وی افزود: ساخت دو سالن ورزشی، فرهنگسرا، دو قرائتخانه، زمین‌های فوتبال، تنیس و … نیز انجام شده و اکنون فاز اول عملیات اجرایی این مجتمع فرهنگی که بخشی از آن شبستان مصلی است در اسرع وقت آغاز می‌شود.

شهردار فردیس بیان کرد: در فاز اول صحن شبستان مصلای امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ میلیارد ریال طی ۹ ماه تکمیل می‌شود. ضمن اینکه شرایط فصلی آب و هوا و احتمال بروز تغییرات جوی موجب تأخیر در اجرای پروژه خواهد شد، بنا داریم این پروژه در اسرع وقت اجرا شود و زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد.

این پروژه که در سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت دو هکتار کلنگ‌زنی شد، عملیات اجرایی آن بیش از پنج سال است که متوقف شده و اکنون با پیگیری امام جمعه فردیس تکمیل آن توسط شهرداری این شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها