خالد قدومی: دشمنان در انحراف مسیر مقاومت شکست خوردند

نماینده حماس در تهران گفت: دشمنان ما و آمریکا به دنبال انحراف مسیر حرکت ما بعد از شهادت رهبران مقاومت هستند. اما این چنین نشد و امروز دشمنان ما در بحران هستند.
کد خبر: ۶۹۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹ - 21October 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «خالد قدومی» نماینده حماس در تهران در همایش بزرگ حمایت از مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت با بیان اینکه شهید سنوار یک شخصیت نبود بلکه یک پدیده و ستاره ای بود که همیشه در اوج خود بود، اظهار داشت: بعد از یک سال و ۹ روز کابوس‌وار یحیی سنوار به شهادت رسید، همگان دیدیم که در آخرین لحظات با اینکه ایشان زخمی بود نیروهای رژیم صهیونیستی از این شخصیت والامقام هراس داشتند.

خالد قدومی: دشمنان در انحراف مسیر مقاومت شکست خوردند

نماینده حماس در تهران با اشاره به بیانات دختر اسماعیل هنیه که گفته بود اگر پدرم در بستر از دنیا می‌رفت ناراحت می‌شدم، گفت: ما امروز احساس غرور می‌کنیم که شخصی چون یحیی سنوار فلسطینی است.

وی خاطرنشان کرد: شهید یحیی سنوار بر اساس تصمیم خود زندگی کرد و با تصمیم خود به شهادت رسید. او گفت دشمن بهترین هدیه ای که می تواند به ما بدهد به شهادت رساندن من است.

قدومی اضافه کرد: سنوار نبض و ترجمه احساسات صمیمانه آزادی خواهان جهان است، او بزرگوار، مجاهد و سربازی دلیر بود و برخلاف نتانیاهو در میدان جنگ بود و همانجا هم به شهادت رسید.

نماینده حماس در تهران عنوان کرد:  دشمنان ما و آمریکا به دنبال انحراف مسیر حرکت ما بعد از شهادت رهبران مقاومت هستند. اما این چنین نشد و امروز دشمنان ما در بحران هستند و نمونه آن گسترده تر شدن فعالیت حزب‌الله لبنان است.

وی اظهار داشت: شب گذشته شاهد هلاکت مهمترین شخصیت رژیم صهیونیستی که فرمانده لشکر این رژیم و کسی که این جنایت را در بیمارستان شفاء انجام داد، را شاهد بودیم.

قدومی یادآور شد: ترور رهبران ما مسیر ما را محکم تر و پیروزی ما را نزدیک تر خواهد کرد و این خون مبارکی است که برای ما خبر پیروزی و فتح به همراه دارد.

نماینده حماس در تهران تصریح کرد: تلکیف مشخص ما امروز جهاد است. ما باید امروز با دشمن صهیونیست نبرد کنیم و نتیجه آن با خداوند خواهد بود.

وی در پایان گفت: ما باید ثابت قدم بمانیم تا آزادی قدس و آزادی نهر تا بحر.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار