شهیدی که شاه کلید لشکر ۴۱ ثارالله بود

در همه‌ی عملیات‌ها هر جا کار قفل می‌شد کازرونی کلید دست ما بود او کلید لشکر بود من به جرات قسم می‌خورم ذره‌ای ترس در وجود شهید کازرونی راه نداشت.
کد خبر: ۶۹۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ - 21October 2024

شهیدی که شاه کلید لشکر 41 ثارالله بود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت سی ام مهرماه فرارسیدن سالروز شهادت مسئول طرح عمليات لشكر ثارالله سردار شهید حاج «مهدی کازرونی» در عملیات والفجر ۴ که بر اثر اصابت مستقیم خمپاره بدنش به دو نیم شد و در حالی که ذکر به لب داشت به فیض شهادت رسید.

خاطره‌ای از شهید کازرونی به روایت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی»:

خیلی پیش‌روی کرده بودیم چند نفر از جلو به طرف‌مان می‌آمدند و قد یکی از آنها حدود یک متر از بقیه بلندتر بود همین باعث شده بود که تا هر کدام از بچه‌ها حدسی درباره‌اش بزنند که کیست.

جلوتر که آمدند حاج مهدی را شناختم که روی شانه یکی از عراقی‌ها نشسته و اسلحه‌اش را به طرف بقیه گرفته بود با اینکه هر دو پایش زخمی شده بود اما پنج عراقی را اسیر کرده و روی شانه یکی سوار شده بود تا به خط خودی برسد.

بعداً خودش تعریف کرد که فقط یک گلوله داشته و با همان یکی از عراقی‌ها را که به طرفش حمله کرده بود می‌زند و بقیه را هم اسیر می‌کند.

در همه‌ی عملیات‌ ها هر جا کار قفل می‌شد کازرونی کلید دست ما بود او کلید لشکر بود من به جرائت قسم می خورم ذره‌ای ترس در وجود شهید کازرونی راه نداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار