دلنوشته/ طیبه گرجیان

خون‌ شهدای مقاومت مقدمات ظهور را فراهم می‌کند

 خدایا می‌دانیم که شهدا بیش از حیات دنیوی خویش می‌توانند کار انجام دهند و خون‌های به ناحق ریخته شده آنها مقدمات ظهور را فراهم خواهد آورد.
کد خبر: ۷۰۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰ - 21October 2024

تقدیر این مردان الهی جزء شهادت نیستگروه استان‌های دفاع‌پرس_ «طیبه گرجیان» طلبه پایه سوم سطح ۲؛ از کودکی یاد گرفتم که هنگام تحویل سال دعا بخوانم و از خداوند هر آنچه را که خیر است بطلبم تا سال خوبی را در پیش داشته باشم و من هنوز به عادت دیرین نزدیک سال نو، با خدای خود زمزمه می‌کنم و سعی‌ام بر آن است که برای تمامی مردمان جهان، برای تمام آزادگان عالم دعای خیر کنم و در راس آنها فرج مولایم را بخواهم.

اردیبهشت امسال در جشن میلاد آقای رئوف و مهربانمان خبری کاممان را تلخ کرد و رئیسی عزیز و همراهانش همچون پرندگانی سبکبال پر گشودند و ما را تا ابد عزادار کرد، وقتی خبر شهادت سید حسن نصرالله را شنیدم به یکبار قلبم تهی شد و نفس هایم به شماره افتاد، تا اینکه بعد از خطبه خواندن مقتدایم در جمعه نصر، به خود افتخار کردم که چنین رهبر فرزانه‌ای را امام خویش قرار دادم و قلبم تسکین یافت، اما از غم تنهایی ایشان همچنان می‌سوختم تا اینکه بار دیگر خبر شهادت رهبر حماس یحیی سنوار را شنیدم.

خدایا! می‌دانم می‌بینی و آگاهی، می‌دانم مصلحت ما را بهتر از خودمان می‌دانی و شاید این شهادت‌ها امتحانی است برای محک زدن ما، چون تقدیر این مردان الهی جز شهادت نبود، اما ما آنقدر قوی نیستیم که ببینیم و دم نزنیم.

 خدایا می‌دانیم که شهدا بیش از حیات دنیوی خویش می‌توانند کار انجام دهند و خون‌های به ناحق ریخته شده آنها مقدمات ظهور را فراهم خواهد آورد و از تو می‌خواهیم ما را ثابت قدم در راهت نگاه داری و از لغزشگاه‌ها دور و مصون.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها