مدیرکل بنیاد شهید ایلام:

بنیاد شهید در راستای ایجاد فضای معنوی تلاش می‌کند

«رحیمی» گفت:تلاش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر این است که به‌موازات فضای مفرح و شاد، فضای معنوی مطلوبی هم در این اردو‌ها برای دانش آموزان شکل بگیرد.
کد خبر: ۷۰۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ - 21October 2024

بنیاد شهید در راستای ایجاد فضای معنوی تلاش می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، اردوی یک روزه فرهنگی «یاد عزیزان» با حضور دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان ایلام به مقصد منطقه بانروشان با هدف افزایش نشاط، شادابی، معنویت در بین دانش آموزان برگزار شد.

زیارت امامزاده علی صالح، ادای احترام به شهدای صالح آباد، بازدید از منطقه عملیاتی بانروشان، خاطره گویی توسط پیام آوران ایثار، مسابقات فرهنگی و ورزشی و... بخش‌هایی از این اردوی یک روزه فرهنگی بود.

«محمد رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این اردوی فرهنگی اظهار داشت: تلاش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر این است که به‌موازات فضای مفرح و شاد، فضای معنوی مطلوبی هم در این اردو‌ها برای دانش آموزان شکل بگیرد.

وی بیان کرد: در این اردو‌ها مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود و امیدواریم دانش‌آموزان بتوانند از طریق این دوره‌های فرهنگی، بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت ارتباط برقرار کنند.

گفتنی در این اردو ۷۰ نفر از دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان ایلام حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها