معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

یادآوری وقایع مهم و اثرگذار ١٣ آبان همواره باید مورد توجه باشد

«حسنی» گفت:امسال و با توجه به حوادث اخیر در منطقه، برگزاری مراسم ۱۳ آبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۷۰۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱ - 21October 2024

یادآوری وقایع مهم و اثرگذار ١٣ آبان همواره باید مورد توجه باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله ١٣ آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) به ریاست حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام برگزار شد.

«محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این جلسه اظهارداشت: امسال و با توجه به حوادث اخیر در منطقه، برگزاری مراسم ۱۳ آبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: اتحاد و انسجام ملی همواره موجب عقب‌نشینی دشمنان شده و در این راستا همواره باید روحیه هم‌دلی و هم‌صدایی حفظ شود.

معاون استاندار ایلام افزود: نقش استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ در مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامی کاملا مشهود بوده و این نشانه هراس آنهاست.

«حسنی» تصریح کرد: امروز پیشرفت‌ها و افزایش نفوذ نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان موجب واهمه نظام استکباری و صهیونیست بین‌الملل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: حضور حداکثری در مراسم یوم‌الله ١٣ آبان و کار تبلیغاتی و رسانه‌ای برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها