یادمان جندالله به یک پایگاه استراتژیک برای پشتیبانی از اربعین تبدیل می‌شود

سرهنگ «فولادی» :از هزینه ۳۰ میلیاردتومانی برای یادمان جندالله خبر داد و گفت: این یادمان به یک پایگاه استراتژیک برای پشتیبانی از اربعین تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵ - 21October 2024

یادمان جندالله به یک پایگاه استراتژیک برای پشتیبانی از اربعین تبدیل می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «محمدحسین فولادی» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، در نشست ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور اظهارداشت: تحولات مثبت در زمینه یادمان‌ها انجام شده است و تا قبل از دولت سیزدهم، اختصاص اعتبارات به‌صورت قطره‌چکانی بود و پروژه‌ها ممکن بود سال‌ها به طول بیانجامد.

وی افزود: یادمان شرهانی نماد مظلومیت فرزندان ایلام و رزمندگان اسلام است و با حضور استاندار ایلام که خود رزمنده دفاع مقدس هستند، نگاه‌ها تغییر کرد. در سفر‌های شهرستانی، اولین نقطه‌ای که به آن مراجعه می‌شد، یادمان شهدا بود و دستورات لازم برای رفع مشکلات این یادمان‌ها صادر می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ادامه داد: پیشرفت‌های قابل‌توجه در یادمان‌های استان صورت‌گرفته و یادمان شرهانی پس از حدود ۱۲ سال تکمیل شد، اما هنوز مشکلاتی در جاده دسترسی وجود دارد که در حال پیگیری است. برای تأمین آب شرهانی نیز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

«فولادی» خاطرنشان کرد: یادمان قلاویزان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حسینیه آن به‌عنوان یک مکان مناسب برای برگزاری نمازجمعه و در مسیر اربعین قرار دارد و انتظار می‌رود که برنامه‌وبودجه سهمی به مهران اختصاص یابد.

وی همچنین از هزینه ۳۰ میلیاردتومانی برای یادمان جندالله خبر داد و عنوان کرد: این یادمان به یک پایگاه استراتژیک برای پشتیبانی از اربعین تبدیل خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پایان تأکید کرد: اگر اعتبارات امسال به‌صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یابد، هیچ یادمانی در سال ۱۴۰۳ ناقص نخواهد ماند و همه پروژه‌ها تکمیل خواهند شد، همچنین، موزه دفاع مقدس به پایگاهی برای آموزش‌وپرورش تبدیل شده و در این زمینه گام‌های مؤثری برداشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها