نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مظلومیت کودکان غزه در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به نمایش گذاشته شود

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه با توجه به حضور مهمانانی از دیگر کشورها، باید از مظلومیت کودکان غزه در اینجا صحبت کرد، گفت: کودکی که می‌توانست در این جشنواره حاضر شود و در حال شادی باشد، الان درگیر قدرت طلبی رژیم منحوس و‌ کودک کش شده است.
کد خبر: ۷۰۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵ - 21October 2024

مظلومیت کودکان غزه در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به نمایش گذاشته شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (دوشنبه) در جمع اعضای دبیرخانه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، اظهار داشت: بستر حضور کودکانی که کمتر امکان شرکت در برنامه‌های جشن را دارند، در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فراهم شود. در کنار برگزاری این جشنواره باید نگاه تربیتی نیز داشته باشیم و برای آن برنامه ریزی شود.

وی با تاکید براینکه همگانی بودن و توسعه این جشنواره در سطح همدان یک ضرورت است تا همه کودکان همدانی در آن دخیل باشند، افزود: مسئولان برگزاری، جشنواره را با نگاه انتقادی مطالعه و بررسی کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: همه به ارتقا سطح برگزاری این جشنواره کمک کنند. پویایی در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مورد توجه قرار گیرد، نباید برنامه امسال با سال‌های گذشته یکسان باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به حضور مهمانانی از دیگر کشورها، باید از مظلومیت کودکان غزه در اینجا صحبت کرد، گفت: کودکی که می‌توانست در این جشنواره حاضر شود و در حال شادی باشد، الان درگیر قدرت طلبی رژیم منحوس و‌ کودک کش شده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها