اولویت مهم بنیاد شهید تولید علم است

مدیرکل تشکل‌های شاهد و ایثارگر با تاکید بر تولید علم طبق فرمایش مقام معظم رهبری گفت: از پژوهش‌ها باید علم تولید شود و باید در بحث پژوهش و حمایت از پژوهشگران تلاش کرد. اولویت‌های امروز بنیاد تولید علم است و بیش از ۱۰ هزار نخبه شاهد و ایثارگر داریم که سرمایه‌های بی‌بدیل در جامعه هستند.
کد خبر: ۷۰۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ - 21October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رحیم نریمانی، مدیرکل تشکل‌های شاهد و ایثارگر امروز (دوشنبه) در نشست خبری همایش علمی پژوهشی که با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، داوران، اعضای باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر  برگزار شد، با اشاره به مقوله مهم پژوهش در کشور به ویژه در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: بنیاد شهید به فرمایش امام خمینی (ره) افضل نهاد‌ها است، زیرا می‌خواهد به افضل انسان‌ها خدمات ارائه دهد. 

اولویت مهم بنیاد شهید تولید علم است

مدیرکل تشکل‌های شاهد و ایثارگر با تاکید بر تولید علم طبق فرمایش مقام معظم رهبری گفت: از این پژوهش‌ها باید علم تولید شود و باید در بحث پژوهش و حمایت از پژوهشگران تلاش کرد. اولویت‌های امروز بنیاد تولید علم است و بیش از ۱۰ هزار نخبه شاهد و ایثارگر داریم که سرمایه‌های بی‌بدیل در جامعه هستند.

نریمانی با تاکید بر ارائه پیشنهادات برای حمایت از پژوهشگران شاهد و ایثارگر در قانون هفتم توسعه گفت: باید تلاش شود که این همایش پژوهش‌محور الگو برای سازمان‌ها و نهاد‌های دیگر شود. شهدای ما سبک و سیره خاصی داشتند و حامی محرومان بودند که باید با پژوهش زندگی آنها مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها