سردار نقدی: محور مقاومت در حال جنگ با آمریکا و انگلیس است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: کار اسرائیل خیلی وقت است که تمام شده و مقاومت اسلامی امروز با تمام جهان استکبار در حال نبرد است.
کد خبر: ۷۰۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 22October 2024
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه با حضور در دفتر حماس در تهران ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار، اظهار داشت: شهید سنوار اسطوره بزرگ مقاومت و الهام‌بخش جوانان آزادی‌خواه عالم شد.
 
سردار نقدی: محور مقاومت در حال جنگ با آمریکا و انگلیس است
 
سردار نقدی افزود: امیدواریم به حق خون این شهید مظلوم، پرونده رژیم صهیونیستی به‌زودی بسته شود؛ کما اینکه این پرونده بسته شده است.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: جوانان ایران امروز به‌شدت مشتاق حضور در جبهه برای پاک‌سازی و محو رژیم صهیونیستی هستند و به خاطر مطالبات آن‌ها برای رفتن به جبهه، با فشار دائمی روبرو هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا هم هرچه قدر به جوانان می گوییم که از جانب جبهه مقاومت درخواستی برای رزمنده نشده و آنها به اندازه کافی رزمنده دارند، آن‌ها باز هم به مطالبه‌گری ادامه می‌دهند.
 
سردار نقدی اضافه کرد: انگیزه تمام مردم برای جهاد و مبارزه با دیدن صحنه‌های خشونت و جنایت در حق کودکان و زنان و مردم مظلوم چندین برابر شده است.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه عنوان کرد: موانع دیپلماتیک و مرزهای سیاسی مانع از این شده که مردم ایران، پاکستان، افغانستان و عراق حضور مستقیمی در جبهه نبرد داشته باشند.
 
وی اظهار داشت: البته خود رژیم صهیونیستی تا امروز خودش مقداری از این مسیر را برای مداخله ملت‌های منطقه و مقاومت هموار کرده است.
 
سردار نقدی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هرقدر هم که غلط بیشتری کند این مسیر بازتر می شود و ما هم که خیلی مشتاق هستیم تا باب این جهاد باز شود تا جوانان حرف حقیقی خود را با آمریکا و اسرائیل بزنند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: البته که اسرائیل تمام شده است. زیرا خزانه‌های آن خالی شده و با پول های آمریکا جایگزین شده است. صمن اینکه انبارهای مهمات آن نیز خالی شده است و با مهمات آمریکایی جایگزین شده است.
 
وی ادامه داد: توان رژیم صهیونیستی امروز در جبهه‌ها هم به پایان رسیده و پدافند موشکی آن‌ها ناتوانی خود را نشان داده است. حال خود آمریکایی ها وارد جبهه جنگ شدند.
 
سردار نقدی خاطرنشان کرد: وقتی مسیر تدارکات اسرائیل در دریا بسته شد، آمریکا و انگلیس آمدند و برای باز کردن این مسیر دریایی از او حمایت کردند. امروز مقاومت در حال جنگ با آمریکا و انگلیس است.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه اضافه کرد: مقاومت اسلامی امروز با تمامی جهان استکبار درگیر است؛ وگرنه خیلی وقت است که کار اسرائیل تمام شده است؛ ضمن اینکه جوانان برای پاک‌سازی نهایی سرزمین‌های اشغالی آماده هستند.
 
انتهای پیام/ ۱۳۴
نظر شما
پربیننده ها