جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

چهره منحوس جنایتکاران را به وسیله آیات قرآن باید رسوا کرد

حجت‌الاسلام طیبی‌فر گفت: شجره خبیثه و بی‌ریشه اسرائیل، محصول و میوه نا‌به‌کاران دنیا؛ یعنی آمریکا و انگلیس است؛ بر همین اساس باید به وسیله آیات قرآن کریم، این چهره‌های منحوس ابتدا شناسایی و در ادامه به همگان معرفی شوند.
کد خبر: ۷۰۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ - 22October 2024

چهره منحوس جنایتکاران را به وسیله آیات قرآن باید رسوا کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم اختتامیه چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه ویژه کارکنان پایور و وظیفه در مشهد؛ ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهیدان اظهار داشت: از تمامی افرادی که در برپایی این کنگره بزرگ قرآنی زحمت کشیده و حضور فعال داشتند؛ کمال تشکر و قدردانی را دارم. بحمدالله مسئولان و کارکنان سپاه و در رأس آن‌ها؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ کمکی در ترویج مفاهیم و معارف قرآنی دریغ ندارد.

وی در تکمیل صحبت‌های خود افزود: در مجموعه سپاه؛ کار‌های خوب و با ارزشی برای کلام‌الله مجید صورت گرفته است منتهی ما قانع به وضع موجود نیستیم، هرچند که از کار‌های انجام شده راضی هستیم چراکه ثمرات آن را در جلساتی از این دست مشاهده می‌کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به آیه ۶۰ سوره انفال، که بر روی نشان یا آرم این سازمان درج شده است، گفت: در سپاه؛ بنا به تعبیر امام خمینی (ره) وجود سلاح در یک دست و قرآن کریم در دست دیگر؛ باید همانند بال‌های یک پرنده به صورت همزمان در این سازمان پیشرفت داشته باشند. امروز از نظر تسلیحاتی، داری پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای هستیم به طوری که باعث ترس دشمنان شده است، اما در زمینه مباحث قرآنی هنوز به این مرحله نرسیده‌ایم.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به اینکه سپاه مولود اندیشه حضرت امام خمینی (ره) است، در ادامه یادآور شد: ایشان انقلاب اسلامی را بر پایه قرآن کریم بنیان گذاشتند؛ به همین دلیل، اعضای حاضر در جلسه در زمینه توانمندسازی سپاه در مباحث قرآنی، نقش کلیدی دارند چراکه شما الگو و مشوق همگان هستید. بر اساس اظهارات کارشناسان، در این زمینه رشد فعالیت‌ها بایستی فزآینده باشد.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا اسیر جنایتکارانی هستیم که در قرآن کریم هم جنایات و فسادهایشان بیان شده و هم گردن‌شکنی آن‌ها؛ تصریح کرد: خداوند در سوره مبارکه اسراء از آیات چهارم به بعد؛ قصه بنی‌اسرائیل را به‌عنوان یک خبر برای ما بیان کرده است که این نشانه‌ها با ذات صهیونیست‌ها مطابقت دارد. امروز افسادگری صهیونیست‌ها به بالاترین حد خود رسیده است و ان‌‌شاءالله دست به رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت؛ این گردن‌شکنی آن‌ها که قرآن کریم وعده اش را داده محقق خواهد شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شجره خبیثه و بی‌ریشه اسرائیل، محصول و میوه نا‌به‌کاران دنیا؛ یعنی آمریکا و انگلیس است تأکید کرد: تاریخ ایالات متحده آمریکا؛ سراسر خون‌خواری و جنایت است و همواره از خون‌خواران حمایت می‌کند و از آن طرف هم؛ راهبرد انگلیسی‌ها این طور بوده که مردم برخی کشور‌ها را با گرسنگی کشته و از بین بردند، بر همین اساس بایستی به وسیله آیات قرآن کریم، این چهره‌های منحوس ابتدا شناسایی و در ادامه به همگان معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها