فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

شهید میرآبادی خادمی خستگی‌ناپذیر برای خدمت به مردم بود

سردار تقوی گفت: شهید میرآبادی سرباز واقعی نظام و ولایت و خادمی خستگی‌ناپذیر برای خدمت به مردم بود. 
کد خبر: ۷۰۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹ - 23October 2024

شهید میرآبادی خادمی خستگی‌ناپذیر برای خدمت به مردم بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در دیدار با خانواده سرهنگ دوم «هادی میرآبادی» فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی نیشابور، با قدردانی از حضور حماسی مردم ولایتمدار این شهرستان در مراسم‌های مختلف شهید محرم و امنیت، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که در اجرای ماموریت‌ها با خدمت به مردم، رضایت شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی را کسب کنیم.

وی افزود: شهید میرآبادی سرباز واقعی نظام و ولایت و همچنین خادمی خستگی‌ناپذیر برای خدمت به مردم بود. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه با بیان خاطراتی از شهید میرآبادی و همچنین نحوه آشنایی خود با این شهید والامقام تاکید کرد: اگر نگاهی عمیق به زندگی شهید میرآبادی داشته باشیم متوجه خواهیم شدکه ایشان عاشق شهادت بود و این دلدادگی در اعمال و رفتار وی تجلی داشت. همین ارادت موجب شدکه در ماه محرم و قبل از شهادت با حضور بر سر مزار یکی از شهدا، رزق شهادت خود را بگیرد و در آستانه بازنشستگی به آرزوی دیرینش برسد.

سردار تقوی در ادامه با ابلاغ پیام فرمانده کل انتظامی کشور به خانواده شهید محرم، بیان داشت: سردار رادان از شهید میرآبادی بعنوان رفیق و دوست واقعی دوران سخت و مصداق واقعی تلاش و عزم جهادی یاد می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: افتخار داریم که امروز تنها پسر شهید در سنگر حوزه در مسیر ترویج معارف و ارزش‌های دینی و فرهنگ شهادت تلاش می‌کند و خداوند را بر این نعمت شاکریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها