سردار رضایی: ۹۰ درصد تجهیزات فراجا تولید داخل هستند

سردار رضایی گفت: بهره‌گیری از تجهیزات داخلی به ما اطمینان می‌دهد که هم ایمن هستند و قابل دستبرد برای رقیب نیست.
کد خبر: ۷۰۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۲ - 23October 2024

سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از تجهیزاتی که در فرماندهی انتظامی استفاده می‌شود ساخت داخل است، اظهار داشت: بهره‌گیری از تجهیزات داخلی به ما اطمینان می‌دهد که این‌ها هم ایمن هستند و قابل دستبرد برای رقیب نیست و امتحان خود را در ماموریت‌های فراجا پس داده‌اند.

سردار رضایی: ۹۰ درصد تجهیزات فراجا تولید داخل هستند

سردار رضایی با اشاره به دستاورد‌های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ گفت: ممکن است نیازمندی‌های صددرصدی ما تامین نشود، اما خوشبین هستم با ریل گذاری که در شرکت‌های دانش‌بنیان شده است حتما در آینده جوابگوی نیاز‌های ما خواهد بود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص انسداد مرز‌ها و همکاری نیرو‌های مسلح در این خصوص افزود: کل مرز‌ها در شرایط انتظامی با فراجا است و بعضی جا‌ها به درخواست ما دیگر رده‌های نظامی همچون مهندسی رزمی به کمک ما آمدند و با ابزاری که دارند به ما کمک می‌کنند.

وی گفت: مدیریت مرز‌ها در قالب فرماندهی مرزبانی برعهده فراجا است و نیاز‌ها را بر اساس نیاز‌های واقعی میدانی تامین می‌کند و امیدواریم آنچه اعتبارات مصوب شده تامین شود و تا انسداد مرز‌ها استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها