سرپرست سازمان حفظ آثار روحانیت در دفاع مقدس خوزستان:

نقش بی‌بدیل علما و روحانیون خوزستان در دفاع مقدس مغفول مانده است

حجت‌الاسلام قبادی گفت: نسل جوان ما و حتی طلبه‌های جوان ما با شخصیت شهدای بارز روحانی آشنایی چندانی ندارند و رزمندگان ایثارگر روحانی هم به درستی به آنان معرفی نشده‌اند و ما وظیفه داریم این فاصله‌ها را کم کنیم و در این مسیر قصد داریم از همه ظرفیت‌های استان بهره ببریم.
کد خبر: ۷۰۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ - 23October 2024

نقش بی‌بدیل علما و روحانیون خوزستان در دفاع مقدس مغفول مانده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدمهدی قبادی» سرپرست سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه‌ با حجت‌الاسلام «محمدرضا شوشتری» مسئول موسسه علمی آموزشی رزمندگان استان خوزستان به تشریح وظایف امور روحانیت در حوزه دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: نقش بی‌بدیل روحانیون و علما خوزستان در دفاع مقدس مغفول مانده و باید با یک حرکت جهادی که پیوست فرهنگی، رسانه‌ای و محتوایی داشته باشد این غفلت را جبران کنیم.

وی افزود: نسل جوان ما و حتی طلبه‌های جوان ما با شخصیت شهدای بارز روحانی آشنایی چندانی ندارند و رزمندگان ایثارگر روحانی هم به درستی به آنان معرفی نشده‌اند و ما وظیفه داریم این فاصله‌ها را کم کنیم و در این مسیر قصد داریم از همه ظرفیت‌های استان بهره ببریم.

حجت‌الاسلام شوشتری نیز گزارشی از فعالیت‌های موسسه رزمندگان استان ارائه داد و اعلام آمادگی کرد که در حوزه تولید محتوا به خصوص در امر نویسندگی و چاپ کتاب همکاری لازم را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان داشته باشد.

نویسنده چند کتاب در حوزه پاسخ به شبهات دینی و ادیان و مذاهب ادامه داد: این نوع همکاری‌ها باعث تقویت و کیفیت بخشی به آثار هنری به خصوص در حوزه کتاب می شود و ما تمایل داریم با ادامه این نشست‌ها بستری برای همکاری متقابل را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها