معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

اولین اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می‌شود

سرهنگ «بهشتی راد» از برگزاری اولین اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 23October 2024

اولین اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «سعید بهشتی‌راد» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اتسان کرمانشاه امروز در نشست خبری از برگزاری اولین اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: کنگره ملی سرداران، امیران، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه روز پنج‌شنبه سوم آبان‌ ماه در مجتمع فرهنگی آیه‌ها سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور جانبازان، ایثارگران، رزمندگان، خانواده معظم شهدا، بسيجيان و عموم مردم برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های مختلفی برای کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در نظر گرفته شده که مهم‌ترین آن پخش منویات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران این کنگره است که بیان سخنانی در مورد نقش استان کرمانشاه در دفاع مقدس می‌پردازند.

سرهنگ بهشتی‌راد با بیان اینکه تمام شرایط برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه آماده است، تصریح کرد: طی یک‌سال گذشته برای پاسداشت مقام شهدا یادواره‌های مختلفی در سطح استان برگزار شده که اجلاسیه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه حسن‌ختام این برنامه است.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه پایان کار نیست، عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری کنگره و یادواره‌های شهدا ایجاد معنویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و قطعاً برنامه‌های فرهنگی بزرگداشت شهدا در سراسر استان تداوم خواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک گنجینه گران‌بها و ارزشمند برای ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی است و نسل نوجوان و جوان باید از تاریخ این کشور و رشادت‌های شهدا در راه حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب مطلع و آگاه باشند.

سرهنگ بهشتی اضافه کرد: امروز دشمن سعی دارد با ایجاد جنگ شناختی و رسانه‌ای، افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهد و با ایجاد روحیه یأس و ناامیدی مردم این دیار را از ادامه مسیر مبارزه و مقاومت منصرف کند و بر اساس منویات مقام معظم رهبری امروز به جهاد تبیین نیازمند هستیم.

وی گفت: جهاد تبیین یعنی بیان واقعیات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر هجوم رسانه‌ای استکبار جهانی و شبهه‌افکنی‌ها و تمام افرادی که می‌توانند نسبت به آگاه‌سازی و آگاهی‌بخشی به جامعه حضور فعال و مؤثر داشته باشند باید نسبت به انجام این فریضه قطعی، فوری و واجب اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها