ادای احترام نونهالان اهوازی به شهدای گمنام

نونهالان مهد کودک «بچه های مهربان» منطقه کوی رمضان اهواز با حضور در یادمان شهید گمنام پارک شهید صباغان ضمن ادای احترام و زیارت این شهید خوشنام یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
کد خبر: ۷۰۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹ - 23October 2024

ادای احترام نونهالان اهوازی به شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، نونهالان مهد کودک «بچه های مهربان» منطقه کوی رمضان اهواز امروز با حضور در یادمان شهید گمنام پارک شهید صباغان ضمن ادای احترام و زیارت این شهید خوشنام یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

یکی از مربیان این مهد کودک هدف از برگزاری این مراسم را آشنایی این کودکان با قهرمانان وطن دانست و اظهار داشت: نوجوانان و نونهالان ما مثل نهال‌هایی هستند که باید شبانه روزی از آنان مراقبت کنیم که در آینده محصول مطلوبی به جامعه تحویل دهند.

وی افزود: در مهد کودک‌ها علاوه بر آموزش و تعایم مختلف باید به فرزندان‌مان بیاموزیم که شهدا بودند که با نثار خون و جان‌شان این امنیت و آسایش را به ما هدیه کردند تا بتوانیم به رشد و تعالی در عرصه‌های مختلف برسیم.

مظفری گفت: حس وطن دوستی، احترام به شهدا به عنوان قهرمانان وطن و تقویت ارزش‌ها از هم اکنون باید در نهاد بچه‌ها جای بگیرد که بتوان بعدها این موارد را تقویت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها