استاندار گلستان:

تبیین سیره عملی شهدا یک وظیفه ملی است

زنگانه گفت: تبیین سیره عملی و اهداف والای شهدا و ایثارگران یک وظیفه ملی است که آینده ایران اسلامی را بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۷۰۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳ - 23October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان امروز چهارشنبه دوم آبان به اتفاق «جمال اسدی» مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان گلستان، سردار «ملک‌شاهکویی» فرمانده سپاه نینوا و «شکری نیا» مدیرکل صدا و سیمای استان با خانواده روحانی شهید «محمدعلی ملک شاهکویی» دیدار کردند.

استاندار گلستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدای کشور عزیز ایران اظهار داشت: تبیین سیره عملی و اهداف والای شهدا و ایثارگران یک وظیفه ملی است که آینده ایران اسلامی را بیمه خواهد کرد.

زنگانه با بیان اینکه مطالعه مشی زندگی شهدا موجب آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد، افزود: تداوم فرهنگ غنی و بلند شهادت در گرو آشنایی نسل جوان با زندگی و شخصیت شهدای گرانقدر است.

تبیین سیره عملی شهدا یک وظیفه ملی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا با ولایت پذیری و تبعیت از ولایت گام در این مسیر ارزشمند نهادند و امروز جوانان ایران اسلامی نیز باید با تأسی از رزمندگان و شهدا پیرو خط ولایت باشند.

جمال اسدی سرکشی و پیگیری مستمر مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر را وظیفه مسئولان دانست و افزود: شهیدان با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مبارزه حق علیه باطل گذاشتند و امروز مسئولان موظف‌اند تا ضمن دیدار با خانواده آنان، قدردان ایثارو از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران باشند، خانواده‌های معظم شهدا مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر وظیفه‌ای دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها