یک منبع آگاه به دفاع‌پرس خبر داد؛

شیطنت یک مجموعه صهیونیستی درباره اتباع افغانستانی

یک منبع آگاه ضمن تکذیب تیراندازی به اتباع غیرمجاز در مرز، این خبر را حاصل دروغ‌پردازی و صحنه‌سازی یک مجموعه صهیونیستی عنوان کرد.
کد خبر: ۷۰۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴ - 23October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، طی روز‌های گذشته خبری در فضای مجازی دست به دست شد که در آن ادعای تیراندازی مرزبانان ایرانی به اتباع افغانستانی مطرح شده بود. در همین زمینه یک منبع آگاه در این خصوص ضمن تکذیب چنین رویدادی گفت: «دستگاه‌های ذی‌ربط به رغم اطمینان کامل نسبت به رفتار شایسته مرزبانان ایرانی، برای روشن شدن منشاء این خبر دروغ، بررسی‌های دقیقی انجام دادند و با دنبال کردن سرنخ‌ها به یک مجموعه صهیونیستی فعال در یکی از کشورهای همسایه رسیدند.»

شیطنت یک مجموعه صهیونیستی درباره اتباع افغانستانی

وی افزود: «انگیزه این مجموعه صهیونیستی از صحنه‌سازی و دروغ‌پردازی درباره مرزبانان ایرانی، اختلاف‌افکنی میان دو کشور همسایه است. در همین زمینه با ۱۶۰ تن از اتباع افغانستانی که دستگیر شده بودند، مصاحبه انجام شد و همگی از برخورد انسانی و کمک‌های مربانان ایرانی تقدیر و تشکر کردند.»

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: «مرزبانان ایرانی بارها با فداکاری اتباع افغانستان را از دست گروگان‌گیرها نجات داده و هنگام گرسنگی و تشنگی به یاری آن‌ها شتافته‌اند. بحمدلله مرزبانان ما با حسن خلق و رفتار انسانی وظایف خود را بر اساس قانون انجام می‌دهند.»

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار