پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی:

دعوت از مردم استان خراسان رضوی جهت شرکت در راهپیمایی22 بهمن

استاندار خراسان رضوی در پیامی مردم شریف و مؤمن استان، مجاوران و زائران مضجع منور رضوی را به شرکت گسترده در راهپیمایی سی و هفتمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی دعوت کرد.
کد خبر: ۷۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ - 10February 2016

دعوت از مردم استان خراسان رضوی جهت شرکت در راهپیمایی22 بهمن

به گزارش دفاع پرس از مشهد، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی پیامی را به مناسبت آغاز سی و هشتمین بهار آزادی پیامی را صادر کرد. در بخشی از این پیام آمده است: طلوع فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه دلاور مردان و شیر زنانی است که با رهبری داهیانه و قاطعانه امام خمینی (ره) به میدان آمدند و با نثار جان خود  رژیم منحوس  و  دستنشانده پهلوی را متلاشی و طومار دوران ستمشاهی را در هم پیچیدند.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرامیرسد و امت  سلحشور و انقلابی میهنمان بار دیگر با غریو اللهاکبر هیمنه  فرزندان و ره پویان خمینی کبیر را به رخ جهانیان میکشند.

 طلوع فجر  انقلاب اسلامی یادآور حماسه دلاور مردان و شیر زنانی است که با رهبری داهیانه و قاطعانه امام خمینی (ره) به میدان آمدند و با نثار جان خود  رژیم منحوس  و  دستنشانده پهلوی را متلاشی و طومار دوران ستمشاهی را در هم پیچیدند.

انقلاب اسلامی مردم ایران علاوه بر زدودن غبار ظلم و ستم  از خورشید اسلام ناب محمدی (ص) در سرزمین عاشقان و ارادتمندان به ساحت ائمه اطهار سلامالله علیهم ،سرآغاز بیداری اسلامی در سراسر عالم شد  و به مظلومان و آزادیخواهان  جهان  برای ایستادن در مقابل استکبار جهانی و مقابله با ظلم و بیداد ،توان و حیاتی  دوباره بخشید.

اینک در آستانه سالگرد طلوع آزادی، ملت سرافراز ایران به شکرانه پیروزی افتخارآفرین خود، در صفوفی فشرده با حضور در راهپیمایی  22 بهمن،  پرشورتر از سالهای گذشته با مشتهای گره کرده،  وحدت مسلمین را مقابل دشمنان اسلام فریاد میکنند و با درک شرایط حساس کنونی حضور پرصلابت خود را در دفاع از دستاوردهای عظیم انقلاب  اسلامی به معرض نمایش  خواهند گذارد  .

بیتردید مردم مؤمن و انقلابی خراسان رضوی، مجاوران و زائران حضرت رضا (ع) ، همانند سایر قشرهای میهن اسلامی با شور و هیجان در این راهپیمایی   حضور خواهند یافت و  ضمن اعلام همبستگی در دفاع از انقلاب  و خون مقدس شهدای گلگونکفن، پیروزی خون بر شمشیر را جشن خواهند گرفت.

کارگزاران دولت تدبیر و امید  نیز همگام با مردم شریف شهرهای مختلف استان خراسان رضوی با حضور خود در این مراسم عظیم، با آرمانهای والای انقلاب اسلامی ،  معمار کبیر انقلاب  و رهبری معظم  تجدید بیعتی دوباره خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار