شهادت سه خبرنگار در حمله رژیم صهیونیستی به شهر حصبیا+ فیلم

دفاع مدنی در جنوب لبنان اعلام کرد: ۳ خبرنگار در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک حاصبیا در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۷۰۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱ - 25October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه «الجزیره» از حمله رژیم صهیونیستی به هتل محل اقامت گروه‌های خبری - مطبوعاتی در شهرک «حاصبیا» در جنوب لبنان خبر داد.

بیانیه کمیته‌های مقاومت در واکنش به شهادت کارکنان المیادین و المنار

کمیته‌های مقاومت بیانیه‌ای به این شرح منتشر کرد: شهادت غسان نجار خبرنگار شبکه المیادین، محمد رضا مهندس پخش زنده این شبکه و وسام قسام تصویربردار شبکه المنار را به خانواده هایشان و این دو شبکه تسلیت می‌گوییم.

این حمله عامدانه تایید می‌کند شبکه‌های المیادین و المنار رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده اند و نقشه هایش را رو کرده اند. حمله به گروه‌های خبری در حاصبیا تکمیل کننده حمله به دفتر المیادین در بیروت و حمله به خبرنگاران و اهالی رسانه فلسطینی و لبنانی از آغاز جنگ است. این جنایات هرگز اراده خبرنگاران لبنانی و فلسطینی را در ادامه دادن به انتقال درد و رنج مردمشان و از بین بردن روایت مجرمانه صهیونیست‌ها ضعیف نخواهد کرد.

واکنش رئیس هیئت مدیره شبکه المیادین به شهادت کارکنان این شبکه

«غسان نجار» تصویربردار شبکه المیادین در حمله اسرائیل به محل اقامت خبرنگاران در حاصبیا در جنوب لبنان به شهادت رسید. غسان بن جدو رئیس هیئت مدیره شبکه المیادین در این باره گفت: همکار دیگرمان نیز که مهندس پخش زنده بود، به شهادت رسیده است. نام او را اعلام نخواهیم کرد تا این که اول به خانواده اش اطلاع دهیم. همکاران ما در المیادین به همراه دیگر خبرنگاران در حاصبیا بودند و رژیم اشغالگر محل اقامتشان را هدف قرار داد. این حمله عمدی بود. شماری از خبرنگاران دیگر شبکه‌های تلویزیونی عرب زبان هم مجروح شده اند. همکار ما غسان نجار از آغاز راه اندازی شبکه همراه ما بود و همه او را به شجاعت و حضور در همه میدان‌های پوشش خبری ما می‌شناختند.

وی تاکید کرد: رژیم اشغالگر را به طور کامل مسئول این جنایت جنگی می‌دانیم؛ جنایتی که در آن گروه‌های خبری از جمله گروه المیادین هدف قرر گرفتند. رژیم اشغالگر از کشتن لذت می‌برد. در میان خبرنگارانی که هدف قرار گرفته اند، کسانی هستند که جنایاتش را برملا می‌کردند به همین علت سادیسم گونه از آنان نفرت دارد.

غسان بن جدو در ادامه گفت: به همکاران عزیز فعالمان در غزه درود می‌فرستیم و پیشانی شان را می‌بوسیم؛ المیادین همچنان ادامه می‌دهد و هرگز عقب نشینی نخواهد کرد. هر چه خدا برای ما بخواهد، همان خوب است.

الجزیره افزود: در این حمله رژیم اسرائیل به محل اقامت گروه‌های خبری در شهرک حاصبیا در جنوب لبنان چند تن زخمی شدند.

شهادت تصویربردار شبکه «المیادین» در حمله رژیم صهیونیستی به محل اقامت گروه‌های خبری

شبکه «المیادین» از شهادت «غسان نجار» عکاس و تصویربردار این شبکه در حمله رژیم صهیونیستی به محل اقامت خبرنگاران در شهرک «حاصبیا» در جنوب لبنان خبر داد.

نیرو‌های امداد و نجات لبنانی اعلام کردند در محل اقامت گروه‌های خبری حضور دارند و تاکنون شهادت سه خبرنگار و تصویر بردار تایید شده است.

انتهای پیام/ 271

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار