صوت/ خبر دادن شهید «علی حیدری» از شهادتش/ وصیت شهید برای خاکسپاری‌اش

شهید دکتر «علی حیدری» سه‌روز قبل از شهادتش، در یک فایل صوتی گفته بود که احتمال زیاد در روزهای اخیر به‌زودی به آرزویش یعنی شهادت دست پیدا کند و برای خاکسپاری‌اش یک تأکید مهم کرده بود.
کد خبر: ۷۰۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴ - 25October 2024

گروه ساجد دفاع‌پرس: دکتر «علی حیدری» پزشک ایرانی مستقر در لبنان، از رزمندگان دفاع مقدس و دفاع از حرم بود که در حمله جنایت‌کارانه رژیم‌صهیونیستی به یک آمبولانس در شهر عرب‌ صالیم استان نبطیه لبنان به شهادت رسید؛ رزمنده‌ای که سال‌ها آرزوی شهادت داشت.

این شهید والامقام سه‌روز قبل از شهادتش، در یک فایل صوتی گفته بود که احتمال زیاد در روزهای اخیر به‌زودی به آرزویش یعنی شهادت دست پیدا کند و تأکید کرده بود همان‌گونه که وصیت کرده است؛ اگر پیکری از او باقی ماند، آن را در کنار امام خمینی (ره) خاکسپاری کنند.

«من به احتمال خیلی زیاد، اگر خدا بخواهد به آرزویم (شهادت) می‌رسم. من الان «کفرشبا» هستم و می‌مانم همین‌جا، تا ببینیم شرایط چه پیش می‌آید و کجا می‌رویم. به احتمال زیاد به هر حال در این جنگ... من در وصیت‌نامه‌ام نوشته‌ام که اگر جسدی از من باقی ماند، دوست دارم که کنار امام خمینی (ره) دفن بشوم، اگر نماند هم که هیچی، اگر شد، نشد دیگه با خدا».

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار