نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

نیاز امروز جامعه وحدت و اتحاد است

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: نیاز امروز جامعه، وحدت و اتحاد بیش از بیش است.
کد خبر: ۷۰۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ - 25October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام سید «مصطفی حسینی»، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های نمازجمعه زنجان با تاکید بر اینکه امت واحده بودن مسلمانان در اقصی‌نقاط اظهار داشت: مسلمانان به پا می‌خیزند اگر به نقطه‌ای از جهان اسلام آسیبی وارد شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه برخی از کشورهای اسلامی برای در امان‌ ماندن به کشورهای بزرگ و قوی پناه می‌برند، افزود: این در حالی است که باید متوجه باشیم که نسبت مسلمانان و مومنان با همدیگر به‌مانند اجرای یک ساختمان است.

وی تأکید کرد: وضعیت موجود در لبنان و غزه، منجر به تقویت نگاه امتی به مسلمانان شده است.

حجت‌الاسلام حسینی به طراحی دشمن برای جنگ ترکیبی علیه جبهه مقاومت اشاره و تصریح کرد: این طراحی ناشی از وضعیت جبهه مقاومت و شکست‌های تحمیلی به دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجانبا تأکید بر اینکه بررسی عملکرد دشمن بیانگر روی‌آوردن آن به جنگ ترکیبی است، ادامه داد: به نظر دشمن از ظرفیت‌های موجود برای این جنگ استفاده می‌کند چنانچه در این ایام فشارهای اقتصادی و شایعه‌پراکنی‌ها هم‌افزایش یافته است.

وی نیاز امروز جامعه را وحدت و اتحاد بیش از بیش دانست و افزود: مراقبت از اوضاع و مقابله با تهدیدات از وظایف سربازان ولایت در این ایام است.

حجت‌الاسلام حسینی به رویدادهای پیش رو از جمله در پیش بودن روز دانش‌آموز اشاره و تصریح کرد: هشتم آبان‌ماه نیز شهادت محمدحسین فهمیده است، نوجوان و دانش‌آموز ۱۳ساله که با نارنجک خود زیر تانک رفت و شربت شهادت را نوشید.

امام‌جمعه زنجان با اشاره به شهادت تعداد زیادی از مبارزان جبهه مقاومت افزود: باید شهادت حسن نصرالله، سردار فداکار یحیی سنوار، سید هاشم صفی‌الدین، شهیده معصومه کرباسی و نیلفروشان به امت اسلامی تبریک گفته و تلاش شود ما هم به دین خود ادا در این جبهه ادا کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار