پایان جشنواره سی و ششم تئاتر استان مرکزی

سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مرکزی با انتخاب برترین‌ها به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۰۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ - 25October 2024

پایان جشنواره سی و ششم تئاتر استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مرکزی، امروز در طی مراسم با حضور مدیرکل هنر‌های نمایشی و مسئولین استانی برترین‌های خود را اعلام کرد.

در نمایش خیابانی به ترتیب از تقدیر تا دیپلم افتخار در هر بخش با رای هیأت داوران متشکل از آقایان: محمد کاظم تبار، میثم سر آبادانی و خانم نرگس خاک کار به شرح ذیل اعلام شد:

پوستر و بروشور: رضا مظفری برای نمایش نجاتبخش، سمانه سادات خرازان برای نمایش عطر کافور بوی خون و آناهیتا کرمی برای نمایش رسم دعای باران.

در بخش موسیقی سید جمال الدین حسینی برای نمایش رسم دعای باران، علی نوری و حسن محمدی برای نمایش چه علامتی رتبه دوم، محمد یاوری، ایمان داوری و نادیا پور محمدی برای نمایش مترس‌ها دیپلم افتخار.

در بخش طراحی لباس: مریم پور سیاحی و پریا بابایی برای نمایش نجاتبخش، رضا اسکندری و رتبه اول و دیپلم افتخار رضا اسکندری و عادل کوچکی برای نمایش مترس ها- بخش طراحی فضا: رتبه سوم نگار کریمی نیک برای نمایش چه علامتی، رتبه دوم رضا اسکندری برای نمایش مترس‌ها و رتبه اول و دیپلم افتخار برای نمایش گلیدر سرکار خانم نگار مددی و حسن عزیز محمدی.

طرح و ایده: رتبه سوم ناصر کریمی نیک برای نمایش چه علامتی و رتبه دوم برای نمایش نجات بخش عابد حدودی و دیپلم افتخار برای این بخش سامان شکیبا برای نمایش مترس ها- بخش بازیگری زن تقدیر برای نمایش اسماعیل، لیلا احمد بیگی و رتبه سوم نگار مددی برای نمایش گلیدر، رتبه دوم برای بازیگران گروهی نمایش مترس‌ها خانم ها سنا بیات، زهرا ابراهیمی، نسرین خسروی،یاسمین ابراهیمی و مریم سادات محمدی- اول بازیگری زن مرجان کرمی برای نمایش عطر کافور بوی خون از تفرش.

بازیگری مرد تقدیر از بازیگر خردسال حسام جهانگیری، رتبه سوم مشترک: ناصر کریمی نیک برای نمایش چه علامتی، محمد جواد شریفی برای نمایش نجات بخش، رتبه دوم به صورت گروهی آقایان گروه نمایش مترس‌ها، رتبه اول مرد به طور مشترک: سعید کمانی و شایان سلطانی برای نمایش گلیدر

کارگردانی رتبه سوم به طور مشترک ناصر کریمی و حسین جهانگیری، رتبه دوم شایان سلطانی برای گلیدر، رتبه اول رضا اسکندری برای نمایش مترس‌ها از کمیجان- در نهایت نمایش راه یافته به جشنواره خیابانی محلات مترس‌ها و عطر کافور بوی خون هم مشروط به جشنواره مقاومت معرفی شدند و نمایش‌های مترس‌ها و گلیدر به جشنواره فجر معرفی شدند.

در نمایش صحنه‌ای به ترتیب از تقدیر تا دیپلم افتخار در هر بخش با رای هیأت داوران متشکل از: اصغر همت، شهره سلطانی، شهرام کرمی، نادر برهانی مرند، اکبر صمدی نیا به شرح ذیل اعلام شد:

در پوستر و بروشور اثر شایسته تقدیر آزاده محسنی برای نمایش اغراق تن و ادبیات غیر نمایشی ورتبه اول و دیپلم افتخار به حامد کاظمی برای نمایش حسام گمشده در چهارم آذر - در بخش موسیقی: رتبه سوم محمد فیروزی، رتبه دوم ایمان خیری و رتبه اول و دیپلم افتخار محمود رضا خلیلی برای مکبثک.

در طراحی لباس از طراح لباس نمایش اغراق تن و ادبیات غیر نمایشی تقدیر و دیپلم افتخار به طراح لباس نمایش مکبثک اهدا شد. در بخش طراحی صحنه تقدیر از محمد جواد شریفی و حسن عزیز محمدی و دیپلم افتخار به عابد احمدی برای نمایش ماه هفتم.

بازیگری زن سوم مشترک برای سارا سلطانی برای نمایش اروپا، باران حسنی برای نمایش اروپا و رتبه دوم مشترک: نفیسه مهری برای نمایش چند داستان دیگر و شارونا شاه آبادی برای نمایش ماه هفتم و دیپلم افتخار بازیگری زن به شارونا شاه آبادی برای نمایش حسام گمشده در چهارم آذر

بازیگری مرد تقدیر برای نمایش دلربا از مهدی ملکی بیگدلی، سوم مشترک برای رضا مداحی و میثم کرمی برای نمایش اروپا، رتبه دوم برای نمایش ماه هفتم سعید کمانی و خلیل خسرو بیگی برای نمایش ترمینال و دیپلم افتخار و رتبه اول به حسین جهانگیری برای نمایش مکبثک.

در بخش کارگردانی تقدیر از رامین علیزاده و میثم کرمی، رتبه سوم مشترک سعید کرمانی برای نمایش ماه هفتم و محمد امینی راد برای نمایش چند داستان دیگر، رتبه اول و دیپلم افتخار برای محمد جواد شریفی برای نمایش مکبثک.

در بخش نمایشنامه تقدیر از نوشین غریبی برای نمایش دلربا و رتبه سوم برای نمایش ترمینال محمدمحمدی و رتبه دوم افق ایرجی برای نمایش مکبثک. هیأت داوران در این بخش رتبه اول نداشت.

هیأت داوران در پایان دو اثر را مکبثک به کارگردانی محمد جواد شریفی و ماه هفتم به کارگردانی سعید کمانی به جشنواره فجر معرفی و نمایش و چند داستان دیگر را به دبیرخانه فجر پیشنهاد می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار