حجت الاسلام نمازی در گفتگو با دفاع پرس:

مردم با غیرتی مثال زدنی در 22 بهمن از ولایت فقیه حمایت خواهند کرد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم شهید پرور ایران با غیرتی مثال زدنی در 22 بهمن از ولایت فقیه در برابر مکرها و حیله‌های دشمنان حمایت خواهند کرد.
کد خبر: ۷۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ - 10February 2016

مردم با غیرتی مثال زدنی در 22 بهمن از ولایت فقیه حمایت خواهند کرد

حجتالاسلام و المسلمین "حسن نمازی" رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: شیاطین انس کمر به نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بستهاند و عمود آن را یعنی ولایت فقیه و شخص ولی را مورد هدف قرار دادهاند و با حربههای مختلف به سمت آن یورش میبرند.

وی ادامه داد: نظام سیاسی فاسد و نابه کار دنیا با استفاده از قطعنامههای پی در پی سعی در تضعیف این خیمهگاه دارد، رسانههای امپریالیستی نیز با پروپاگاندای دروغین در جهت تشویش افکار هستند و امروز نیز با استفاده از نفوذ در میان عوامل خودی و در ظاهر دوست و باطن دشمن به سمت این قلهی رفیع وجدان و اخلاق، حرکت کرده است.

حجتالاسلام و المسلمین نمازی خاطرنشان کرد: مردم وقت شناس ایران این بار نیز با اتحادی مثال زدنی و غیرتی بی نظیر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، این کید دشمن را به خودش بر میگردانند زیرا یقینا «وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ» دشمنان نفوذی در دستگاههای مختلف دولتی و سیاسی این بار نیز با سد آهنین و مشتهای گره کرده مردم مواجه خواهند شد و آنان آگاهانه در پی برملا کردن چهره خبیث و دیوصفتانه دشمن گام برمیدارند.

وی تاکید کرد: عملیات مقدس مردم ایران در روز 22 بهمن علیه مکر و حیلهی دشمن باعث میشود که هیچ احدی حتی فکر نفوذ در این صوف پولادین را به فکرش راه ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار