فرمانده سپاه ناحیه کاشمر:

پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج یاد شهید آوینی‌ها را زنده کرد

سرهنگ دهقانی گفت: پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج خراسان رضوی یاد شهید آوینی‌ها را زنده کرد که به زیبایی دفاع مقدس را برای ما مجسم کردند و این مهم باید تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۷۰۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ - 26October 2024

پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج یاد شهید آوینی‌ها را زنده کردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «حسین دهقانی» فرمانده سپاه ناحیه کاشمر در مراسم اختتامیه مرحله استانی پانزدهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج (سودای عشق) خراسان رضوی که در محل سینمای ایران شهرستان کاشمر برگزار شد اظهار داشت: فاصله حق و باطل بسیار کوتاه است و نقش هنرمندان در اثبات حقایق و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیار بزرگ است.

حسین دهقانی در ادامه با اشاره به اهمیت هنر و نقش آن در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: دومین کنگره ملی شهید مدرس و یادبود یک هزار و ۲۲۲ شهید ترشیز بزرگ در سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره فرصتی مناسبی برای استفاده از ظرفیت‌های هنری استان است، خاطرنشان کرد: ما باید از هنرمندان و ظرفیت‌های فرهنگی موجود در استان بهره‌برداری کنیم و این جشنواره در واقع گامی در راستای تحقق این هدف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر همچنین ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های هنرمندان در برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: با همکاری و پشتیبانی نهاد‌های مختلف فرهنگی و هنری این جشنواره در شهرستان کاشمر برگزار شد و امیدواریم که این رویداد به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان کمک کند.

وی با اشاره به اهمیت هنر در انتقال پیام‌های فرهنگی، اذعان کرد: فاصله حق و باطل بسیار کوتاه است و نقش هنرمندان در اثبات حقایق و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیار بزرگ است و باید از فرصت‌ها و فضا‌های موجود بهره‌برداری کنیم، حتی با یک پیام یا توییت، خود را در جبهه حق تثبیت کنیم.

دهقانی با تاکید بر اینکه می‌توان از این جشنواره فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار به نسل‌های آینده فراهم آورد، عنوان کرد: هنرمندان باید تا با ادامه فعالیت‌های هنری خود، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند و به ترویج فرهنگ انقلابی بپردازند.

وی همچنین یادآوری کرد: شاید اگر برگردیم به هشت سال دفاع مقدس، خیلی از تصاویری که قاب آن در ذهن ما و صدا‌های آنها در گوش ما مانده قاب‌ها و صدا‌هایی است که شهید آوینی‌ها به جای گذاشته و این عمل را هنرمندان شهرستان با برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار