مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

موزه دفاع مقدس مازندران نماد مجاهدت مردم در دفاع از اسلام و انقلاب است

سرهنگ «سلامی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نماد مجاهدت مردم و جوانان غیور دیار علویان در دفاع از اسلام انقلاب و کشور است. 
کد خبر: ۷۰۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ - 26October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه با «سید حسن احمدی» شهردار ساری که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نماد مجاهدت مردم و جوانان غیور دیار علویان در دفاع از اسلام انقلاب و کشور است. 

وی با بیان اینکه هرگونه مساعدت و همکاری در موضوع موزه دفاع مقدس مازندران قدرشناسی از مجاهدت ایثارگران و مردم این دیار است، افزود: موزه دفاع مقدس مازندران یک اولویت برای استان است. 

سرهنگ سلامی به نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس پرداخت و ادامه داد: نماد این رشادت‌ها، مقاومت‌ها، فرهنگ و حماسه مردم دیار علویان را باید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مشاهده کنیم و این مکان باید به مقصدی برای گردشگران تبدیل شود. 

این مسئول اضافه کرد: استان مازندران همانگونه که در عرصه‌های مختلف پرچمدار بوده باید در اقدامات عملی برای موزه دفاع مقدس نیز پرچمدار باشد و انتظار می‌رود مسئولین موزه دفاع مقدس استان را در اولویت خود قرار بدهند.

سرهنگ سلامی ضمن قدردانی از شهرداری ساری در ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه توجه به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اذعان داشت: انتظار می‌رود شهرداری ساری در محوطه سازی و فضای سبز این مجموعه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه حرم شهدای گمنام موزه دفاع مقدس مازندران از شاخص‌ترین مکان موزه دفاع مقدس استان است که مورد بازدید اقشار مختلف مردم از سراسر کشور قرار می‌گیرد، خاطرنشان کزذ: هر ساله شاهد برگزاری مراسم عقد و ازدواج و برنامه‌های مناسبتی توسط هیئات مذهبی در این مکان هستیم و انتظار می‌رود بهسازی، نوسازی، مرمت و... محوطه مرکز فرهنگی مورد توجه شهرداری قرار گیرد. 

موزه دفاع مقدس مازندران نماد مجاهدت مردم در دفاع از اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار