امام جمعه شهرستان اسفراین:

دشمنان در تلاشند با ترور از گسترش اسلام جلوگیری کنند

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: استکبار جهانی به سرکردگی اسرائیل غاصب به‌شدت از نسل جدید در جهان اسلام نگران و وحشت‌زده است و با ترور فیزیکی، شخصیتی و فرهنگی از گسترش اسلام و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در بین مسلمان جلوگیری نماید.
کد خبر: ۷۰۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ - 26October 2024

کمک بانوان اسفراینی به مردم لبنان، باهدای طلابه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمد موسوی» امام جمعه شهرستان اسفراین عصر (دیروز) در میعاد گاه نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی اسرائیل غاصب به‌شدت از نسل جدید در جهان اسلام نگران و وحشت‌زده است و با ترور فیزیکی، شخصیتی و فرهنگی از گسترش اسلام و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در بین مسلمان جلوگیری نماید.

وی با اشاره به وظیفه پدران، مادران، اساتید، معلمین و تمامی متولیان فرهنگی در تبیین انقلاب و نظام اسلامی، افزود: جوانان و نسل آینده را با شهدا آشنا کنید تا خروجی برگزاری یادواره‌های شهدا ساختن حسین فهمیده‌ها شود.

در حاشیه این مراسم سیاسی عبادی بانوان این شهرستان در لبیک به ندای رهبر خود تعدادی النگو، دستبند، انگشتر به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مبلغ هشت میلیون ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد و غیر نقدی برای کمک به مردم غزه و لبنان اهدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار