مسئول بنیاد نوجوان استان البرز:

۷ سفارت‌خانه مقاومت در مدارس البرز تاسیس می‌شود

«لطیفی» گفت: طرح سفارت‌خانه مقاومت با عنوان «هر مدرسه یک سفارتخانه و هر دانش‌آموز یک سفیر مقاومت» در هفت مدرسه استان البرز اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷ - 26October 2024

۷ سفارت‌خانه مقاومت در مدارس البرز تاسیس می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «طیب لطفی» مسئول بنیاد نوجوان استان لبرز گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح سفارت‌خانه مقاومت با عنوان «هر مدرسه یک سفارتخانه و هر دانش‌آموز یک سفیر مقاومت» در هفت مدرسه استان اجرا می‌شود.

وی با تاکید براینکه با توجه به تاثیر حوزه نوجوانان در مسیر مقاومت، مدارس می‌توانند جایگاه ویژ‌ه‌ای داشته باشد، افزود: ایده پردازی و ترویج گفتمان مقاومت از مهم‌ترین اهداف تاسیس سفارتخانه در این مدارس است.

مسئول بنیاد نوجوان استان البرز تصریح کرد: سفارت خانه مقاومت محلی است برای تبادل و ارتباط گیری با نوجوانان و دانش‌آموزان کشور‌های دیگر که با محور مقاومت و ایستادگی در برابر باطل با یکدیگر همزبان می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدارس البرز اشتیاق ویژه‌ای در تاسیس این سفارت خانه داشته‌اند گفت: برگزاری جشنواره سرود، مسابقات ویژه، گفتمان مقاومت، برگزاری نمایشگاه و فعالیت در حوزه فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که با اجرای این طرح در این هفت مدرسه اجرا خواهد شد.

مسئول بنیاد نوجوان استان البرز در پایان به کمک‌های دانش‌آموزان و والدینشان به مردم آسیب‌دیده غزه و لبنان اشاره کرد و گفت: این پویش به صورت خودجوش در مدارس آغاز شده و ادامه خواهد داشت و دانش‌آموزان و مدیران البرزی که خواهان تآسیس سفارت‌خانه مقاومت هستند می‌توانند به سایت https://sadraorg.ir/sefarat-moghawemat/  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار