مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

یادواره شهدای ورزشکار کردستان برگزار می‌شود

غلام‌ویسی گفت: یادواره شهدای ورزشکار استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶ - 27October 2024

یادواره شهدای ورزشکار کردستان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان،«آمنه غلام‌ویسی»، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، عصر شنبه به خبرنگاران اعلام کرد که یادواره شهدای ورزشکار این استان همزمان با ویژه‌برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در سنندج برگزار خواهد شد.

غلام‌ویسی افزود: این رویداد مهم به همت اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری استانداری کردستان، سپاه بیت‌المقدس و سازمان بسیج ورزشکاران استان شکل می‌گیرد.

وی زمان برگزاری یادواره را یکشنبه، ششم آبان ماه اعلام کرد و گفت: این برنامه ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تأکید کرد که یادواره شهدای ورزشکار در سالن خانه بسکتبال مجموعه ۲۲ گولان شهرستان سنندج برگزار می‌شود. هدف از این رویداد، ارج نهادن به مقام والای شهدا و ترویج روحیه جوانمردی و ایثار در عرصه ورزش است.

غلام‌ویسی همچنین به دیگر اهداف این یادواره اشاره کرد و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده‌های معزز آنان از جمله اهداف اصلی این برنامه است.

این یادواره به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و با شعار «ایران قوی، ورزش قوی» برگزار می‌شود. در این مراسم، به مقام والای ۶۹ شهید ورزشکار استان کردستان ادای احترام خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت که هماهنگی‌های لازم برای حضور سردار میرجلیلی، رئیس بسیج ورزشکاران کشور، انجام شده و مسئولان استانی نیز در این رویداد مهم شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار