دبیر ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش مازندران:

هفته تربیت بدنی فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ورزش است

«دلیری» گفت: هفته تربیت بدنی فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم است.
کد خبر: ۷۰۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲ - 26October 2024

هفته تربیت بدنی فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ورزش استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «حسین دلیری» دبیر ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش مازندران امشب در جمع خبرنگاران در پایان هفته تربیت بدنی و ورزش ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان، مسئولان اداره کل، بسیج ورزشکاران، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، هیأت‌های ورزشی، ورزشکاران و رسانه‌ها به دلیل ایجاد شور و نشاط و برگزاری برنامه‌های متنوع در این هفته گفت: بیش از ۸۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در استان مازندران برگزار شد که بیش از ۱۴۰ برنامه آن شاخص بود.

وی افزود: افتتاح شش پروژه ورزشی دولتی و بخش خصوصی، برگزاری جشنواره بزرگ ورزش‌های رزمی و هنر‌های فردی مازندران، برنامه‌های ورزش صبحگاهی، ورزش‌های بومی محلی در روستاها، همایش بزرگ دوچرخه سواری در سراسر استان، پیاده روی خانوادگی در سراسر استان ازجمله برنامه‌های محوری هفته تربیت بدنی و ورزش بودند.

دلیری ادامه داد: این برنامه‌ها با هدف تشویق آحاد مردم به تحرک، نشاط و ورزش برنامه ریزی شد و این هفته فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ورزش در بین اقشار مختلف مردم است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان همچنین عنوان کرد: مردم استان مازندران مستعد در همه رشته‌های ورزشی شناخته می‌شوند و هر چقدر تعداد ورزشکار مازندرانی بیشتر شود قطعاً آثار آن هم در کاهش هزینه‌های بهداشتی و درمانی و هم در توسعه ورزش حرفه‌ای و مدال آوری مشهود خواهد بود.

وی گفت: طبق فرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تلاش کردیم در این هفته صدای ورزش در همه نقاط استان شنیده شود و لذا در روستا‌های دورافتاده و مناطق کمتر برخوردار نیز برنامه‌هایی اجرایی شد.

دلیری در پایان ابراز امیدواری کرد: این هفته بهانه‌ای شود برای تداوم ورزش کردن همه مردم جامعه چراکه توسعه ورزش در ابعاد مختلف از جمله؛ نشاط اجتماعی، اقتصاد ورزش، همبستگی اجتماعی و غرور ملی و … تأثیر گذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار