مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

رزمندگان استان البرز برای نابودی اسرائیل کافی هستند

سردار «اسلامی» با بی اهمیت خواندن حمله بامداد روز گذشته رژیم صهیونیستی و بیان اینکه اوضاع کشور عادی است و مردم ترقه بازی اسراییل را تمسخر کردند و دستمایه طنز و شوخی‌های روزانه قرار داده‌اند، گفت: ایران اسلامی برای اسرائیل خیلی بزرگ است و در صورت فرمان رهبری رزمندگان استان البرز برای نابودی رژیم صهیونیستی کافی هستند.
کد خبر: ۷۰۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸ - 27October 2024

رزمندگان استان البرز برای نابودی اسرائیل کافی هستند سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، با بیان اینکه اسراییل هر آنچه در توان داشت انجام داد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش جوانان مومن و متخصص خود قدرت بلامنازع منطقه است و اسراییل به رغم پشتیبانی‌های گسترده از جانب کشور‌های استکباری و تبلیغات گسترده حتی نتوانست افکار عمومی مردم خود را قانع سازد.

وی با اشاره به شعری از حافظ شیرازی مبنی بر اینکه «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری»؛ تصریح کرد: حمله اسرائیل به ایران اسباب بی آبرویی سران رژیم صهیونیستی را فراهم آورده و سخن روز مردم دنیا تحقیر و تمسخر اسرائیل است.

سردار سلامی با بی‌اهمیت خواندن حمله بامداد روز گذشته رژیم صهیونیستی و بیان اینکه اوضاع کشور عادی است و مردم ترقه بازی اسراییل را تمسخر کردند و دستمایه طنز و شوخی‌های روزانه قرار داده‌اند، گفت: ایران اسلامی برای اسرائیل خیلی بزرگ است و در صورت فرمان رهبری رزمندگان استان البرز برای نابودی رژیم صهیونیستی کافی هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به تفاوت دو رهبر در ایران و اسرائیل، افزود: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در نماز جمعه نصر، با شجاعت تمام اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشید در حالی که پناه گرفتن نتانیاهو در پناهگاه در جریان حمله به ایران سران رژیم صهیونیستی را بیش از پیش در سطح دنیا بی اعتبار و بی آبرو ساخت.

این مسئول با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هنوز از سلاح‌های پیشرفته و راهبردی خود استفاده نکرده و آنچه دشمن تا کنون دیده مربوط به سلاح‌های تولید شده در دهه‌های گذشته است عنوان کرد: پاسخ به تجاوز احمقانه رژیم صهیونیستی حق مسلم ما است و در صورت صدور فرمان از جانب رهبری، نیرو‌های مسلح ایران بار دیگر کابوس رژیم صهیونیستی خواهند شد.

سردار اسلامی با بیان اینکه تا کنون جبهه مقاومت نسبت به اعزام نیرو اعلام نیاز نکرده و رهبری نیز در این زمینه فرمانی صادر نکرده است، خاطرنشان کرد: رزمندگان جان بر کف ولایت همانند دوران دفاع مقدس آماده نبرد با دشمن صهیونیستی هستند و در صورت کوچکترین اشاره رهبری، دشمن را تا تلاویو و حیفا دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار