امام جمعه موقت اهل سنت مرکز استان خراسان شمالی:

مسلمانان جهان در مقابل صهیونیست‌ها به وحدت برسند

آخوند بهمن گفت: دشمن صهیونیست‌ها تنها مردم غزه نیستند بلکه آنان با کل جهان اسلام عناد و دشمنی دارند و برای آنان شیعه و سنی یکی است و همه را به چشم دشمن خود می‌بینند، بنابراین مسلمانان جهان باید به دور از هرگونه نگاه قبیله‌ای و مذهبی در مقابل صهیونیست‌ها به وحدت برسند.
کد خبر: ۷۰۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 27October 2024

مسلمانان جهان در مقابل صهیونیست‌ها به وحدت برسندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حاج «حمید آخوند بهمن» امام جمعه موقت اهل سنت مرکز استان خراسان شمالی امروز (یکشنبه) در مراسم پاسداشت شهدای مقاومت، اظهار داشت: شهادت یحیی سنوار از رهبران شجاع و دلیر حماس و شیخ صفی الدین از رهبران شجاع حزب الله توسط ارتش تروریستی اسرائیل غاصب نشان داد که صهیونیست‌ها به دنبال یک توطئه بزرگ و شیطانی علیه جهان اسلام هستند. بنابراین ما به عنوان یک مسلمان باید با بصیرت دینی و سیاسی خود این توطئه خطرناک را خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها به بهانه مبارزه با حماس و آزادی اسرای خود یک قتل عام بزرگ را در غزه و لبنان آغاز کرده‌اند، افزود: بی‌شک بعد از پایان این غائله، صهیونیست‌ها دست بردار نخواهند بود و به دنبال گسترش جنگ در منطقه هستند و در رفتار این روزهای آنها به عینه این مهم هویداست.

آخوند بهمن گفت: صهیونیست‌ها بعد از حمله به غزه و فلسطین و بعد از آن هم حمله به لبنان امروز شهرهای سوریه به ویژه دمشق را زیر بمباران خود به بهانه‌های واهی قرار داده‌اند که این نشان می‌دهد دشمن صهیونیست‌ها تنها مردم غزه نیستند بلکه آنان با کل جهان اسلام عناد و دشمنی دارند و برای آنان شیعه و سنی یکی است و همه را به چشم دشمن خود می‌بینند، بنابراین مسلمانان جهان باید به دور از هرگونه نگاه قبیله‌ای و مذهبی در مقابل صهیونیست‌ها به وحدت برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار