فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تأکید کرد؛

بکارگیری ظرفیت‌های سپاه تهران بزرگ در عرصه مدیریت و کنترل بحران

سردار حسن‌زاده گفت: از تمام‌ ظرفیت‌های سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) برای کمک به پیشگیری و مدیریت و کنترل بحران در حوادث مختلف طبیعی در پایتخت استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۰۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 27October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ از توانمندی‌های ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران بازدید کرد.

بکارگیری ظرفیت بالای سپاه تهران بزرگ در مدیریت و کنترل بحران در پایتخت

در این بازدید که جمعی از فرماندهان نواحی و قرارگاه‌های امنیتی حضور داشتند، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ستاد بحران مدیریت شهرداری تهران مورد بازدید و بررسی قرار گرفت و «علی نصیری» رئیس این ستاد بر لزوم تعامل هرچه بیشتر و دقیق‌تر بین بسیج و سپاه و مدیریت بحران شهر تهران تأکید کرد.

نصیری با تشریح ظرفیت‌های جدید ایجادشده برای کنترل و مدیریت بحران در پایتخت، اظهار داشت: بسیج و سپاه به عنوان یک‌ نیروی سازماندهی‌شده و آموزش‌دیده از ظرفیت بالایی برای همکاری و مدیریت بحران برخوردارند.

رئیس ستاد بحران مدیریت شهرداری تهران افزود: بسیج و گروه‌های جهادی در هر بحرانی از جمله زلزله کرمانشاه و سیل امام‌زاده داوود و... حضور مؤثر داشتند و تأکید داریم که این توانمندی باید مورد توجه و استفاده بیشتر قرار گیرد.

بکارگیری ظرفیت بالای سپاه تهران بزرگ در مدیریت و کنترل بحران در پایتخت

در ادامه، سردار حسن‌زاده نیز ضمن قدردانی از زحمات و ابتکارات مدیریت و کارکنان ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران بر لزوم برگزاری جلسات بیشتر برای هماهنگی و همکاری بسیج و شهرداری تأکید و عنوان کرد: ما از تمام‌ ظرفیت خود برای کمک به پیشگیری و مدیریت و کنترل بحران در حوادث مختلف طبیعی و... در پایتخت استفاده خواهیم کرد و تأکید داریم که در شرایط خاص، این توانمندی و ظرفیت‌ها باید متمرکز، مکمل و هم‌افزا شود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تأکید کرد: همه ما باید برای کمک‌ به مردم و حل مشکلات آن‌ها در حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و حوادث غیرطبیعی آمادگی بالایی داشته باشیم و به همین دلیل ضرورت دارد که جلسات و همکاری‌های فی‌مابین در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی افزایش یابد و هماهنگی‌ها به بالاترین سطح برسد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار