شب شعر و خاطره در مراسم ده شب ده مسجد

مراسم شب شعر و خاطره با هدف بزرگداشت دهه مبارک فجر در سمنان برگزار شد .
کد خبر: ۷۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ - 11February 2016

شب شعر و خاطره  در مراسم ده شب ده مسجد

به گزارش دفاع پرس از سمنان ، مراسم شب شعر و خاطره به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان  سمنان، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و پایگاه مقاومت طی مراسم ده شب ده مسجد در مسجد عابدینیه برگزار شد.

در آغاز این مراسم، حجت الاسلام حسن فریدون، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ضمن اظهار خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن دهه فجر، هدف از برپائی این محفل را گرامیداشت یاد و خاطرات ایثارگران خصوصا شهدای دوران انقلاب قلمداد کرد و از حضار، همرزماk و همسنگران شهدا برای همکاری با بنیاد در ارائه خاطرات و تالیف و نشر آثار مرتبط با حوزه ایثار و شهادت دعوت به عمل آورد.

در ادامه سرهنگ فرهادی، خلبان نیروی هوائی ارتش، به ذکر خاطراتی جذاب از روزهای نخستین شکل گیری انقلاب بویژه خاطرات نبرد در منطقه ناامن کردستان و خاطرات مربوط به حمل پیکر مطهر حضرت امام توسط هلیکوپتر هوانیروز در بهشت زهرا پرداخت.

فرهادی پس از روایتگری خاطرات، کتاب " مثل روزهای اول " که حاوی خاطرات شخصی خویش بوده و به قلم خانم سمیرا سادات امامی به رشته تحریر و تالیف درآمده است را به نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان، حضرت آیت الله شاهچراغی تقدیم کرد و نماینده ولی فقیه در استان نیز متقابلا هدیه ای معنوی به رسم یادبود و به پاس رشادتها و دلاوریهای سرهنگ فرهادی به ایشان اهدا کرد.

 در پایان این مراسم  مصطفی ترحمی، شاعر برجسته استان در وصف شهیدان، امام راحل و طلیعه فجر انقلاب به قرائت اشعار سمنان پرداخت و ایشان نیز مورد تجلیل و تقدیر آیت الله شاهچراغی قرارگرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار