معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

نیروهای پدافند هوایی خوش درخشیدند

«رضا شریفی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به حمله مذبوحانه اسرائیل به ایران، گفت: نیروهای پدافند هوایی در مقابل این حملات خوش درخشیدند، از این جهت به نیروهای مسلح بویژه پدافند هوایی افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۷۰۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸ - 27October 2024

نیروهای پدافند هوایی خوش درخشیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، ‌‌«رضا شریفی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی یوم الله ۱۳ آبان با محکومیت حمله اسراییل به ایران، اظهار داشت: این نمایش و حرکت مذبوحانه بیشتر از اینکه اثر و ارزش نظامی داشته باشد برای افکار عمومی صهیونیست‌ها اهمیت روانی داشت.

وی رصد مانور پدافند هوایی ایران توسط مردم در پشت بام‌های تهران و نتانیاهو و تیمش در پناهگاه‌های اسراییل را حائز اهمیت دانست و افزود: سرمایه‌گذاری اسرائیل روی عدم انسجام و تمرکز اجتماعی مردم ایران است و این عملیات ارزش اطلاعاتی، عملیاتی و امنیتی نداشت و آن‌ها به این دلخوشند که بگویند ما توانسته‌ایم مرکز جبهه مقاومت را مورد هدف قرار دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اسرائیل از دیرباز برای این استان نسخه ویژه‌ای در موضوع تحریک گسل‌های قومی و مذهبی، تحریک احساسات و ایجاد شکاف افقی و عمودی بین لایه‌های اجتماعی، مسوولان، مردم و حاکمیت را در دستور کار امپراطوری رسانه‌ای خودش قرار داده است.

وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان توجه داشته باشند که دشمن به اختلاف بین ما دل خوش کرده است.

شریفی با بیان اینکه در مقطع حساسی هستیم و اسرائیل در حال تلاش برای بقا و ادامه حیات خودش است، تصریح کرد: خدا را شاکریم که به رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم و دنیا این را متوجه شده است.

وی با اشاره به تحولات منطقه و نقش‌های دشمنان تاکید کرد: با توجه به اتفاقات و تحولات منطقه باید این هفته استکبار ستیزی و یوم الله ۱۳ آبان را به صورت ویژه‌تر در سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، حضور کیفی و تنوع جمعیتی در یوم الله ۱۳ آبان در زاهدان و اقصی نقاط استان را برای حاکمیت و دشمنان مهم عنوان کرد و گفت: دشمن تیم‌های تحلیل‌گری را برای تحلیل این حضورهای میدانی در نظر گرفته و تیم‌های رصد فنی و غیر فنی دشمنان، بویژه این رژیم جنایتکار میزان اثرگذاری حمله اسرائیل بر لایه‌های اجتماعی را رصد می‌کنند.

وی یادآور شد که؛ دشمنان از هر حربه و ابزاری استفاده می‌کنند که فضای کشور را متشنج و جوری نشان دهند که گویی موفق شدند که تمرکز اجتماعی، سیاسی و روزمره مردم را بر هم بزنند و باید به این نکته در حضور میدانی مردم انقلابی توجه داشته باشیم.

شریفی با بیان اینکه ۲۰ نماز جمعه اهل سنت در زاهدان برگزار می‌شود، تاکید کرد: حضور پررنگ ائمه جمعه و تنوع جمعیتی در یوم الله ۱۳ آبان زاهدان مهم است و سکوت نسبت به اتفاقات پیش آمده جایز نیست و این سکوت بازی کردن در پازل دشمن است.

وی گفت: لایه‌های اجتماعی باید با کار رسانه‌ای پای کار بیایند و نسبت به نظام احساس تعلق و تکلیف کنند و از هر قومیت، مذهبی و هر نژادی که هستیم و با هر نگاه سیاسی که داریم، باید پای کار نظام بیاییم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بر حضور پرنگ ائمه جمعه شیعه و سنی، دانشگاهیان، دانشجویان و دانش آموزان در یوم الله ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: امیدواریم این حضور در این مراسم، همایش و مانور بزرگ ضریب بخورد چرا که دشمن به دنبال ۲ قطبی سازی است که با حضور مردم در این مقطع حساس نقشه دشمن خنثی می‌شود.

وی ادامه داد: علما و اصحاب تریبون باید در مواضع، سخنان، کنش و واکنش‌هایی که دارند نسبت به جنایت‌ها اسراییل سکوت نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار