معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

برگزاری یادواره‌های شهدا موجب انسجام ملی می‌شود

«حسنی» گفت:برگزاری یادواره‌های شهدا و مراسمات بزرگداشت عملیات‌های غرورآفرین دفاع‌مقدس موجب انسجام ملی می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳ - 27October 2024

برگزاری یادواره‌های شهدا موجب انسجام ملی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، جلسه هماهنگی مراسم عملیات محرم به ریاست «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در سالن شهدای‌جمهور استانداری ایلام برگزار شد. 

«محمد سبحان حسنی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در این نشست با اشاره به حمله رژیم اشغال‌گر و سفاک صهیونیستی به چند استان کشور و درگیری اشرار با نیرو‌های فراجا در شرق کشور، اظهارداشت: در این دو واقعه ناگوار چند تن از نیرو‌های ارتش و فراجا به فیض شهادت نایل شدند که به روح همه آنان درود می‌فرستیم.

«محمدسبحان حسنی» در ادامه نشست بر همکاری، هماهنگی و اعلام آمادگی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه و وزین مراسم بزرگداشت عملیات محرم تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و بزرگداشت عملیات‌های حوزه دفاع مقدس موجب انسجام ملی می‌شود و سطح بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را در برابر هجوم دشمن افزایش می‌دهد.

وی افزود: این نشست برای برگزاری مراسم عملیات محرم و یادآوری رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان است که در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نهاد‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها با همه توان و ظرفیت برای برگزاری بزرگداشت مراسم ملی و پیروزمندانه محرم پای‌کار هستند.

«حسنی» ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار مردم ایلام در دوران دفاع مقدس و وجود ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک و پاسداری از مرز‌های کشور، بر انتقال و روایت جانفشانی شهدا، رزمندگان و ایثارگران و دستاورد‌های دفاع مقدس در قالب‌های مختلف هنری (تصویری و مکتوب) به نسل جدید تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: مردم این استان در هشت سال جنگ تحمیلی در پاسداری از خاک کشور و دفاع از مرز‌های کشور خوش درخشیدند و در پیروزی کشور در جنگ تحمیلی نقش‌آفرین بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار