محکومیت حمله هوایی اسرائیل به ایران توسط امام جمعه اهل سنت تربت جام

مولوی جامی‌الاحمدی با صدور پیامی ضمن محکومیت تجاوز اسرائیل به آسمان ایران؛ حمایت خود را از نیروهای مسلح کشور اعلام کرد.
کد خبر: ۷۰۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰ - 28October 2024

محکومیت حمله هوایی اسرائیل به ایران توسط امام جمعه اهل سنت تربت جامبه گزار ش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، مولوی «شرف‌الدین جامی‌الاحمدی» امام جمعه اهل سنت تربت جام با صدور پیامی اقدام تجاوزکارانه رژیم اشغالگر قدس در حمله به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله القاسم الجبارین 

 رژیم اشغالگر صهیونیستی در اقدام تجاوز کارانه اخیر خود، با وجود اخطارها و تذکرات قبلی ایران، متاسفانه در حرکتی مذبوحانه و خام چند نقطه از جمهوری اسلامی ایران را هدف پرتابه‌های خویش قرار داد و خسارات محدودی وارد کرد.

لذا ضمن محکومیت شدید این حرکت تشنج آفرین رژیم صهیونیستی در منطقه؛ حمایت خویش را از مدافعین مرز و بوم ایران  اسلامی به ویژه نیروهای شجاع پدافند هوایی در سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی که با شجاعت و توانایی خود توانستند این حرکت مذبوحانه را خنثی کنند؛ اعلام می‌کنم.

بر همین اساس؛ با تاکید بر محکومیت بین‌المللی رژیم صهیونیستی به خاطر تعرض بی‌مورد به خاک کشورمان، خواهان آن هستیم که ملت شریف ایران هم‌چون گذشته حامی سرزمین اسلامی خود و نیروهای مدافع آن باشند و در حمایت و اطاعت از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمادگی هرگونه حرکت لازم برای جلوگیری از حرکات مشابه را داشته باشند تا در صورت لزوم به هرگونه تجاوز به سرزمین جمهوری اسلامی ایران، پاسخ لازم را بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار