در پیام قدردانی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق از حمایت مردم از نیروی پدافند آمده است؛

همراهی مردم با نیرو‌های مسلح اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید

امیر معصومی با صدور پیامی ضمن قدردانی از حمایت گسترده مردم از نیروی پدافند هوایی ارتش در مقابله با حمله اخیر رژیم جنایتکار اسرائیل، این حمایت را نشان از صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۷۰۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹ - 28October 2024

همراهی مردم با نیرو‌های مسلح اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در پیامی از حضور گسترده مردم در حمایت از دفاع مقتدرانه نیروی پدافند هوایی ارتش در مقابله با حمله اخیر رژیم صهیونیستی و همچنین شهادت چهار نفر از کارکنان این نیرو قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در فلسفه و منطق ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلّحِ نظام جمهوری اسلامی ایران تجاوز وجود ندارد. (مقام معظم رهبری)

حمله اخیر رژیم صهیونیستی به خاک پاک ایران اسلامی بار دیگر نشان داد که این رژیم از هیچ جنایتی علیه ملت ایران دریغ نخواهد کرد، اما ملت بزرگ ایران با بصیرت و هوشیاری همواره در صحنه بوده و با حضور گسترده شان در حمایت از نیرو‌های مسلح، اقتدار و صلابت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

شهادت این عزیزان نشان از آمادگی و هوشیاری رزمندگان پدافند هوایی در دفاع از آسمان کشور است و ما راه این شهدا را با قدرت و اقتدار ادامه خواهیم داد.

از تمامی آحاد ملت ایران خواستارم تا با وحدت و همدلی در برابر دشمنان ایستادگی کرده و از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

تجمع مردم انقلابی مشهد در خونخواهی شهدای نیروی مقتدر پدافند هوایی و حمایت و قدردانی از نیرو‌های مسلح، بار دیگر نشان داد که ملت شریف ایران دوشادوش نظام، از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌های معزز شهدای نیروی پدافند هوایی ارتش، همرزمان و تمامی ملت شریف ایران، از خداوند متعال برای آن شهیدان والامقام، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار