سرکوب تروریست‌های جیش الظلم با پهپاد‌

پس از گذشت ۲۴ ساعت از حمله تروریستی گروه جیش الظلم به دو گشت نیروی انتظامی گوهرکوه تفقتان، واحد‌های عمل کننده مبارزه با تروریسم فراجا در عملیاتی مشترک با سپاه پاسدارن به مقر تروریست‌ها حمله کردند.
کد خبر: ۷۰۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵ - 28October 2024

گروه جامعه دفاع‌پرس: طی روز‌های گذشته همزمان با تعدی رژیم صهیونیستی به برخی از نقاط کشورمان، تروریست‌های مزدور و دست نشاندگان این رژیم منحوس دست به جنایت زده و ۱۰ تن از مأموران خدوم، فداکار و غیورمردان دلاور فراجا را ناجوانمردانه در حوزه شهرستان تفتان به شهادت رساندند.

سرکوب تروریست‌های جیش الظلم با پهپاد‌

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور، پس از این حادثه طی اطلاعیه‌ای جزئیاتی از این حادثه را تشریح و اعلام کرد: در پیِ تماس‌های تلفنیِ مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، دو واحد گشت انتظامی برای ارائه خدمت به شهروندان در محل‌هایِ مورد نظر حاضر که در مسیر برگشت به پاسگاه انتظامی، در کمین جنایتکارانِ تروریست قرار گرفته و طیِ این درگیری تعدادی از کارکنان انتظامی و سربازان وظیفه شهرستان تفتان را به شهادت رساندند.

پس از گذشت ساعتی از این حادثه دردناک گروهک تروریستی جیش الظلم، مسئولیت حمله به خودرو‌های گشت انتظامی در منطقه گوهرکوه تفتان را بر عهده گرفت.

در ساعات اولیه این حادثه «اسکندر مؤمنی» وزیر کشور سریعاً هیئتی را مأمور بررسی ابعاد آن کرد و به این هیئت که متشکل از فرماندهان انتظامی و مقامات وزارت کشور است، دستور داد در اسرع وقت با حضور در منطقه جزئیات این حادثه را بررسی و گزارش کنند.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی ضمن تسلیت شهادت نیرو‌های فراجا اعلام کرد: دشمنِ حقیر و زبون پس از شکست‌های متعدد به مزدوران خود دستور ترور و جنایت داد و عزیزانِ ما که در حال خدمت رسانی به مردم بودند در این حادثه جانکاه به شهادت رسیدند.

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تاکید بر بررسی ابعاد این حادثه گفت: قسم یاد می‌کنم که به دست شرافتمند و باغیرت پلیس جمهوری اسلامی ایران به‌سزایِ اعمالشان خواهند رسید. همچنین تیم ویژه فراجا برای بررسی علل حادثه ازهمان ساعات اولیه در محل حاضر و پیگیر موضوع می‌باشند.

سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در منطقه تفتان سیستان بلوچستان حضور دارد تا تمام ابعاد این حادثه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: واحد‌های عمل کننده مبارزه با تروریسم فراجا در عملیاتی گسترده اقدام به شناسایی عاملان حادثه امروز ظهر در تفتان کرده که در جریانِ آن تا الان یک نفر از تروریست‌ها دستگیر شد.

وی افزود: با تنگ‌تر شدن عرصه بر مزدوران، آنها مجبور شدند خودرو و سایر تجهیزات را رها و از صحنه بگریزند. تلاش برای دستگیری تمامی تروریست‌ها در دستورکار قرار دارد.

پس از گذشت ۲۴ ساعت، تروریست‌ها جیش الظلم به سزاری اعمالشان رسیدند و سخنگوی پلیس علام کرد: واحد‌های عمل کننده مبارزه با تروریسم فراجا در عملیاتی مشترک با عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی محل اختفای تروریست‌ها با حمله پهپادی به مقر آنان، حداقل ۳ نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و یک نفر دیگر که روز گذشته مجروح و توسط پلیس بازداشت شده بود تحتِ بازجویی و مراقبت ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار