امیر واحدی: ملت ایران شکوه حماسه خلق‌شده در برابر تعدّی اخیر دشمن را ارج می‌نهد

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی به مناسبت شهادت چهار تن از کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: ملت بزرگ ایران، قدر امنیت بومی پایدار خود را می‌داند و شکوه حماسه خلق‌شده در برابر تعدّی اخیر دشمن را ارج می‌نهد.
کد خبر: ۷۰۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ - 28October 2024

به گزارش­ گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، شهادت چهار تن از کارکنان غیور نیروی پدافند هوایی ارتش در تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان را به امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تسلیت گفت.

پیام تسلیت امیر واحدی به مناسبت شهادت چهار تن از کارکنان نیروی پدافند هوایی

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسمِ اللّه اَلرَّحمنِ الرَّحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدواللّه عَلیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَه و مِنهُم مَن یَنتَظرو ما بدّلوا تَبدیلا»

همرزم ارجمندم امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد
فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

رشادت مثال‌زدنی و ایستادگی مردانۀ فرزندان ملت در پدافند هوایی در برابر تعدّی رژیم جعلی صهیونیستی، یاد و خاطره اسطوره‌های مقاومت در هشت فصلِ بهشت‌آگین و شهادت‌نشان این سرزمین در دفاع مقدس و خاطرات سد خلل‌ناپذیر پدافند به‌ویژه در عملیات‌های والفجر و شهادت‌طلبی شهدای غیرتمند سوباشی را زنده ساخت.

ملت بزرگ ایران، قدر امنیت بومی پایدار خود را می‌داند و شکوه حماسه خلق‌شده در برابر تعدّی اخیر دشمن را ارج می‌نهد.

بی‌شک شهادت همرزمانمان در دفاع از سرزمین مادری، در عزم فرزندان غیور ایران در نیرو‌های مسلح که شهیدانه زیستن را در مکتب عاشورا مشق کرده و ستم‌ستیزی را از سقای آب و ادب حضرت قمر بنی‌هاشم آموخته‌اند، خللی ایجاد نکرده، بلکه پیمانی جدید بر پیمان گذشته‌شان با شهیدان گلگون‌کفن برای استمرار راه آن سرو‌های رشید و اصل خورشید افزوده است.

اینجانب با نثار درود به ارواح مطهر شهدای نیروی پدافند هوایی از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های سربلند ایشان صبر و برای جنابعالی و همرزمان دلاورتان توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان حمید واحدی

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار