نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

توان کشورمان بسیار فراتر از حجم تهدیدات دشمنانمان در طول تاریخ بوده است

حجت‌الاسلام نوری گفت: ظرفیت و توان کشور اسلامی ما بسیار فراتر از حجم تهدیدات دشمنانمان در طول تاریخ بوده و به شما توصیه می‌کنم از امکانات دولتی به نفع منطقه کار کنید و مانع از هدر رفت سرمایه‌های مردم شوید.
کد خبر: ۷۰۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴ - 28October 2024

ظرفیت و توان کشور اسلامی ما بسیار فراتر از حجم تهدیدات دشمنانمان در طول تاریخ بودهبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری»  امروز (دوشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان فاروج ضمن بیان رعایت تقوای فردی مثل دروغ نگفتن و تقوای اقتصادی مثل خیانت در معامله نکردن، اظهار داشت: ظرفیت و توان کشور اسلامی ما بسیار فراتر از حجم تهدیدات دشمنانمان در طول تاریخ بوده است و به شما توصیه میکنم از امکانات دولتی به نفع منطقه کار کنید و مانع از هدر رفت سرمایه‌های مردم شوید.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: یک شاخص عمده‌ی جمهوری اسلامی این است که دست‌اندرکاران جمهوری اسلامی متشرّع باشند؛ باید این را در رأس کارها قرار داد. در محیط سیاسی و در کار سیاسی هم عیناً همین موضوع وجود دارد، تقوای سیاسی این است که اگر مسئولیتی به شخص پیشنهاد کردند و دید تواناییش را ندارد نباید قبول کند و اگر کسی تقوای سیاسی را رعایت نکند به گفته پیامبر (ص) ملعون است.

وی افزود: تقوای سیاسی یعنی فرد در عرصه سیاست جهت گیری مفید برای خدا، اسلام و مردم داشته باشد؛ رعایت این نکته آگاهی دقیقی می خواهد و عملی کردن آن بسیار دشوار است. در تقوای سیاسی باید انتخاب همکار رابطه استفاده نکنیم و شخص اصلح را انتخاب کنیم و نیت خدمت در آن دخیل باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره مسئله فلسطین و لبنان، بیان داشت: هر کاری که از دست ما بر می‌آید باید انجام بدهیم، کمک مالی یا اگر لازم شد نیروی انسانی و همچنین در دعا کردن نیز این مهم باید انجام گیرد، کوتاهی در این امر ضد تقوا است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار