جانباز شاندیزی قطعه زمینی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال به جبهه مقاومت اهدا کرد

پرویز ابراهیمی جانباز دفاع مقدس از روستای فرح‌آباد بخش شاندیز یک قطعه زمین به  ارزش ۸۰ میلیارد ریال را به جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان اهدا کرد.
کد خبر: ۷۰۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ - 28October 2024

جانباز شاندیزی قطعه زمینی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال به جبهه مقاومت اهدا کردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در کمک جبهه مقاومت، «پرویز ابراهیمی» جانباز ۴۵ درصد دفاع مقدس از روستای فرح‌آباد بخش شاندیز قطعه زمینی به مساحت هزار و ۶۵۴ مترمربع به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را که در منطقه «لالیم» مازندران واقع شده، در مراسمی به جبهه مقاومت و مردم جنگ‌زده غزه و لبنان اهدا کرد.

حجت‌الاسلام «محمد صاحبی» امام جمعه شاندیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مردم ولایتمدار شاندیز در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حمایت از محور مقاومت و انجام حداقلی وظیفه دینی و شرعی در قبال برادران و خواهران دینی و مظلوم و گرفتار در چنگال دژخیم صهیون با راه‌اندازی ستادی تحت عنوان ستاد جهادی اجرای دستور حضرت امام خامنه‌ای، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: جانباز دفاع مقدس پرویز ابراهیمی با حضور در نماز جمعه این هفته، این مسئله را در مطرح کرد و امروز فرصتی مهیا شد که مدارک این زمین را در اختیار ما قرار دهند و سپس با فروش زمین، مبلغ را در اختیار جبهه مقاومت قرار دهیم.

حجت‌الاسلام صاحبی ادامه داد: در سه هفته گذشته و با برگزاری ستاد جهادی اجرای دستور حضرت امام خامنه‌ای، مبلغ یک میلیارد تومان برای کمک به جبهه مقاومت جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار