دختر شهید جهاندیده: مثل پدرم قوی و شجاع هستم+ فیلم

سرگرد «حمزه جهاندیده» یکی از مدافعان وطن و نیرو‌های ارتش کشور بود که بامداد روز پنجم آبان ۱۴۰۳ در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به چند پایگاه نظامی در ایران، به شهادت رسید.
کد خبر: ۷۰۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ - 28October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرگرد «حمزه جهاندیده» یکی از مدافعان وطن و نیرو‌های ارتش کشور، اهل روستای «سردو» از توابع «دیشموک» در استان «کهگیلویه و بویراحمد» بود و به عنوان یک انسان اخلاق‌مدار و شجاع شناخته می‌شد. این شهید بزرگوار متأهل و دارای دو فرزند بود و همواره به عنوان فردی با غیرت دینی و ملی در میان هم‌رزمانش مطرح بود که بامداد روز پنجم آبان ۱۴۰۳ در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به چند پایگاه نظامی در ایران، به شهادت رسید.

پیام سلحشورانه دختر شهید «جهاندیده» به صهیونیست‌ها

دختر این شهید عزیز در مراسم تشییع و تدفین پدر شهیدش در مصاحبه‌ای گفت: «من قوی و شجاع ام مثل پدرم». 

پس از این حمله، ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه کشور اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند. وزارت امور خارجه این اقدام را نقض آشکار حقوق بین‌الملل و حاکمیت ملی ایران دانست و تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع خود را محفوظ می‌داند.

وزارت امور خارجه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید عواقب اقدامات خود را بپذیرد. شهادت شهید جهاندیده و هم‌رزمانش بار دیگر عزم و اراده ملت ایران را در دفاع از حریم وطن تقویت کرده و به عنوان نمادی از ایستادگی در برابر تهدیدات خارجی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار