برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حریم آسمان ایران در کرمانشاه

مراسم تشییع پیکر شهید سجادی منصوری از مدافعان حریم آسمان ایران از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 28October 2024
تشییع شهید مدافع حریم آسمان ایرانبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، از ابتدای صبح امروز خیابان‌های شهر کرمانشاه شاهد رفت‌وآمد عظیم مردمی بود که مشتاقانه برای رسیدن به مسجد جامع در تکاپو بودند. تمهیدات ترافیکی از صبح در خیابان مدرس اعمال شد و از رفت‌و‌آمد خودرویی به خاطر ازدحام جمعیت ممانعت به عمل آمد. شهر را خبری مهم فرا گرفته است.
 
میهمان داریم... میهمانی جوان، دهه هفتادی، پدافندی، غیور، شجاع، نترس، همان شیرمرد جان‌برکفی که بدون هیچ چشمداشتی همیشه چشم بر آسمان ایران اسلامی داشت، آماده رزم و دفاع از خاک و آب این مرز و بوم بود. در دفاع از خاک و ناموس با کسی شوخی نداشت، خطر قرمزش ناموس و خاکش بود جان داد، با افتخار جان داد در راه دفاع از آسمان وطنش...
 
شهید «منصوری» یکی از چهار شهیدی است که در حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مراسم تشییع شهید سجادی منصوری از دقایقی قبل با حضور خانواده شهدا، جانبازان، پیشکسوتان، مسئولان، نیرو‌های نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور کرمانشاه از مقابل مسجد جامع برگزار شد.
 
جمعیت حاضر پیکر این شهدا والامقام را بعد از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه بر روی دستان پر مهرشان تا میدان آزادی با سردادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و... تشییع و تا گلزار شهدا باغ فردوس برای خاک‌سپاری همراهی کردند.
 
«سجاد منصوری» اول اردیبهشت‌ سال ۱۳۷۴ در شهرستان هرسین از توابع استان کرمانشاه چشم به جهان گشود. وی پس از اخد دیپلم در رشته ریاضی و فیزیک در سال ۱۳۹۳ با ورود به دانشگاه افسری خاتم‌الانبیا ارتش جمهوری اسلامی ایران در قسمت پدافند هوایی ارتش مشغول به خدمت می‌شود. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار