شهید حیدری برای مجاهدت و رسیدن به شهادت عازم لبنان شد

پرویز گفت: دکتر حیدری برای مجاهدت به لبنان رفت تا فضای بازی پیدا کند برای جهاد و معلوم بود که انتهای آن به شهادت ختم می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ - 28October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «رضا رئیس کرمی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز (دوشنبه) در مراسم یادبود پزشک جبهه مقاومت شهید علی حیدری که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، با اشاره به شخصیت شهید حیدری اظهار داشت: این شهید والامقام خیلی مهربان بود، در زمان جنگ تحمیلی در جبهه‌های جنوب حضور پیدا کرد و پس از آن نیز در با توجه به نیاز‌هایی که بود به جنوب لبنان رفت تا فعالیت‌های خود را ادامه دهد. 

شهید حیدری برای مجاهدت و رسیدن به شهادت عازم لبنان شد

رئیس کرمی گفت: امیدواریم ذره‌ای از مهربانی این شهید والامقام را داشته باشیم و توفیق داشته باشیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم. 

در ادامه محسن پرویز از همرزمان این شهید والامقام در هشت سال دفاع مقدس گفت: با آقای دکتر حیدری از سال ۶۲ آشنا شدم و سال‌ها در دانشگاه شهید پزشکی با یکدیگر درس خواندیم.
 
وی ادامه داد: دلیل رفتن شهید حیدری به لبنان از نگاه من این است که ایشان به لبنان رفت برای مجاهدت و رفت تا فضا برای جهاد پیدا کند و معلوم بود که انتهای آن شهادت خواهد بود.

پرویزی با تاکید بر اینکه رابطه شهید حیدری با مردم بسیار خوب بود گفت: ایشان از نقطه صفر شروع کرد و واقعا تصور من این است که دکتر حدیری لیاقت شهادت را داشت و ایشان در لبنان به کمال رسید.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار