فرمانده سپاه آستانه اشرفیه خبر داد؛

برگزاری جلوه‌های عاشقی با عنوان «آشنای غریب» در آستانه اشرفیه

سرهنگ پاسدار «یحیی‌پور» گفت: در راستای اجرای کنگره شهدای گیلان، ویژه برنامه بزرگ جلوه‌های عاشقی در بخش‌های مختلف هنری، رزمایشی، نمایشگاهی و روایتی با عنوان «آشنای غریب» در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ - 28October 2024

برگزاری جلوه‌های عاشقی با عنوان «آشنای غریب» در آستانهبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حمید یحیی‌پور» فرمانده سپاه شهرستان آستانه اشرفیه  صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به اینکه برنامه جلوه‌های عاشقی فرصتی برای بازگو کردن رویداد‌های تاریخی قبل و بعد از انقلاب است اظهار داشت: اجرای برنامه‌ها و نمایش‌های هنری نقش مهمی در ارتقای فرهنگی شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه آستانه اشرفیه با اجرای برنامه‌های فرهنگی با عناوین مختلف در استان حرفی برای گفتن دارد افزود: برنامه «آشنای غریب» با ۱۴ پرده و چند پرده ویژه، امامزاده سلطان سید جلال الدین اشرف، شهدای شاخص شهید خوش‌سیرت و شهدای ترور در آستانه اشرفیه اجرا می‌شود.

وی با اذعان به کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج سیره شهدا در جامعه گفت: یکی از خروجی‌های این برنامه در راستای ترویج فرهنگ شهدا با رایزنی‌های انجام شده کسب مجوز تمبر با طرح این نمایش است.  

خسرو آرنگ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این جلسه بر اهمیت همکاری دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت از سوی دستگاه‌ها ضروری است.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت را محدود به یک دستگاه نظامی ندانست و تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت نهاد‌های مختلف از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و حتی خانواده‌ها لازم است همکاری داشته باشند تا فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل‌های آینده منتقل شود و ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی در جامعه ترویج پیدا کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار