ضرورت تببین نقش پزشکان در رزم جبهه مقاومت/ شهید حیدری سند افتخار جامعه پزشکی کشور است

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: شهید حیدری سند افتخار، شرافت، شجاعت و تصویری صادق از سیمای جامعه پزشکی است که در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جبهه مقاومت و کرونا همواره در میدان حضور داشتند.
کد خبر: ۷۰۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶ - 28October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «محمد رئیس‌زاده» رئیس کل سازمان نظام پزشکی ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم یادبود پزشک جبهه مقاومت شهید علی حیدری که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، با بیان اینکه اولین بار در سال ۱۳۹۰ و زمانی که برای بازبینی وضعیت بهداشتی لبنان به این کشور سفر کرده بودم با شهید حیدری آشنا شدم، اظهار داشت: شهید حیدری در هر عرصه‌ای که نزدیک‌ترین مکان با درگیری بود، حضور داشت و در هر عرصه‌ای که نیاز به شجاع‌ترین افراد بود این شهید والامقام آماده خدمت بود.

ضرورت تببین نقش پزشکان در رزم جبهه مقاومت/ شهید حیدری سند افتخار جامعه پزشکی کشور است

رئیس‌زاده با بیان اینکه شهید حیدری حقیقتا از چیزی باک نداشت و به دنبال مجاهدت بود، گفت: باید شهید حیدری را «چمران حوزه بهداشت» دانست چرا که انسانی عارف، متخصص، آگاه و نترس بود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی افزود: شهید حیدری سند افتخار، شرافت، شجاعت و تصویری صادق از سیمای جامعه پزشکی است که در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، جبهه مقاومت و کرونا همواره در میدان حضور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه امروز تعداد زیادی از پزشکان درخواست حضور در میدان و خدمات‌رسانی مجروحان را دارند، خاطرنشان کرد: بعد از انفجار پیجرها، پزشکان و به خصوص چشم‌پزشکان وارد میدان شدند و اقدامات موثری انجام دادند. 

رئیس‌زاده گفت: به رزم جامعه پزشکی کشور در جبهه مقاومت کم پرداخته شده که باید خدمات آنها برای مردم تببین شود. 

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار